2019年5月21日 星期二

★Wel-B Hong Kong #益生菌乳酪片, 好食到停唔到口!★



唔知你哋嘅媽媽袋入面一定會放啲咩嘅呢?

其實而家我同丁丁出街已經帶少咗好多嘢㗎啦,有啲嘢我就會一定一定放落個袋度嘅,好似係水樽啦外套啦濕紙巾啦,同埋最重要嘅零食!!!

對於一個冇時停嘅四歲小朋友來講,要佢哋乖乖地聽話,真係唔係用把口講就得,我自己就會加少少甜頭利誘佢哋 但明知食得多零食唔好,所以對於零食我都會特別揀過,呢款話就話係零食但其實係一個健康有營養嘅小吃!!

每次去BB展,都會買一堆 Wel-B Hong Kong#益生菌乳酪片,好好食就梗架啦!


重點係入口即溶,不含添加糖、不含反式脂肪、不含防腐劑!


丁丁最愛的混合雜莓味益生菌乳酪片,基本上開一包,一定秒清,因為乳酪片有好香的莓味,食到停唔到口架

一盒有6包,份量剛剛好,帶出街都好方便添~~有時我都會帶定幾包,去接丁丁落堂時,一包比丁丁,一包比朋友仔,happy share!!


提醒你:5月23-27日,一田會做新優惠,$109.9/2盒!平時要$75一盒架!
另外,#天然冷凍水果脆片 又係好受歡迎,我同丁丁都愛食士多啤梨冷凍脆片!高營養,全保鮮!

邊度有得買:
一田BB部,吉之島BB部,千色BB部,Watsons Baby,綠盈坊有機店,Green Common,JustGreen Organic Store,Ztore,HKTVmall都有!

又或者呢度都有: https://www.happygoodfood.com/ (任選滿$150,即可免費順豐送貨)

* * * * * *



沒有留言:

張貼留言