2019年5月20日 星期一

★開心慶祝都要齊齊走塑 - 環保小TIPS~ ★



自從有小朋友後, 我成日同朋友講, 結婚除左要揀老公, 仲要揀埋老公既家人!!! 我好感恩, 遇到好老公之餘, 更遇到好好的家庭!!! 直頭多左一家人來錫我

有追開我BLOG既朋友應該知, 我奶奶十項全能架, 我生完仔都係奶奶幫我坐月, 又幫我照顧一對小朋友~
奶奶生日, 我地當然錫返佢啦!!
之前已經去左酒樓慶生, 尋日人少少, 我地又再買蛋糕回家又慶祝多次!
小朋友就最開心~~ (媽媽們, 你懂的!)

我都好想知, 一年我地食左幾多個蛋糕!!!
但原來開心慶祝背後, 係會用到好多塑膠用品~
為環保出分力, 其實好簡單!


買蛋糕時, 主動提出不要切餅膠刀/膠生日牌
改為訂製朱古力生日牌, 影完相食落肚好實際
走塑, 改用自己的餐具~

如果你都有獨特的環保小TIPS, 就快D去參加 美味人心by Maxim’s HK 的活動啦~~ 只需要提交綠色生日構思, 有機會獲得$200西餅禮券及參加植樹活動, 為環保出一分力!!

* * * * * *





沒有留言:

張貼留言