2019年5月14日 星期二

[成長日記] 在職媽媽有感文



在職媽媽有感文

好多時我地在職媽媽要平衡家庭同埋工作兩方面, 可說是一啲都唔簡單, 講真, 真係會有一份工輕輕鬆鬆準時收工嗎? 當搵到一份咁既”筍工”, 薪金同發展方面又岩自己嗎? 在家庭方面, 失去左好多同小朋友嘅親子時間, 未必見證到佢地成長的關鍵點……

生活的每一步都是一個取捨的過程。
而每個人每個家庭都有不同的擔子同責任。

所以, 我成日提醒自己,一定要向好嘅方面去諗,好似我又返工又照顧家庭,都係想俾個好啲嘅生活小朋友,同時自己又可以有少少個人嘅生活空間跟社會接觸,而我哋在職父母會更加珍惜同小朋友一起的親子時間!

每朝早, 我都同佢地一齊食早餐, 傾計唱歌~ 再送返學~ 

我最中意同丁丁一齊唱Skidamarink:

Skidamarink a dink a dink, skidamarink a doo,
I love you. (I love you.)
Skidamarink a dink a dink, skidamarink a doo,
I love you.
I love you in the morning,
And in the afternoon.
I love you in the evening,
And underneath the moon.
Oh, Skidamarink a dink a dink, skidamarink a doo,
I love you. (I love you.)

小孩一定會知道, 媽媽爸爸有多愛他們!
而作為家長, 你亦都會知道小孩可以健康快樂咁成長係幾咁重要。
在職媽媽們, 共勉之。
.
.
.
#在職媽媽
#生活日常
#丁丁之日常
#Skidamarink
#ILOVEU
#MeadJohnsonHK
#美贊臣

* * * * * *



沒有留言:

張貼留言