2020年1月24日 星期五

★新一年要有彈潤光感肌! 必試 OLAY 皇牌「精華+面霜」★

過年要周圍去拜年, 見咁多親戚朋友, 一定要做足準備~
除左封定利是之外, 當然要打扮好自己, 美美的出場!!
皮膚要水嫩有光澤的, 「彈潤閃亮肌」必不可少~~


推介大家試下 OLAY 皇牌「精華+面霜」, 是節日限定版喔~
皇牌 高效透白光塑淡斑精華 - 透亮光澤
皇牌 SUPER CREAM 新生高效緊緻護膚霜 - 促進膠原增生, 彈潤緊緻
兩款都是好受歡迎及性價比高的產品喔!!



OLAY 高效透白光塑淡斑精華
連續3年銷量 No.1 美白產品!
用了獨家日本美白技術 Pearl-Optics™ 珍珠光學科技,
效果超越 14 款專櫃美白精華!

想有好既膠原蛋白, 第一步是潔淨膠原, 回復透亮!
先用上淡斑精華, 可以從肌底阻隔黑色素,
讓肌膚底層的膠原蛋白像鏡子般透亮反射出來~~



OLAY呢支淡斑精華, 非常水潤! 質地易推易吸收!!
可以幫我提昇水潤度之外, 更同時增加膠原蛋白, 去暗啞黃氣!
令我有返淨白透亮的均勻膚色~ 光感透白~


第二步就是用OLAY的Super Cream 新生高效緊緻護膚霜~
含有皇牌成分 法國Penta Peptide (黃金五胜肽), 係非常好用既保濕面霜!
佢可以不斷促進膠原蛋白增生,
肌膚更有彈性、皺紋變淡、輪廓亦更緊緻!



早晚潔面後就可以用,
護膚steps:
潔面>爽膚水>OLAY 高效透白光塑淡斑精華> OLAY super cream面霜>(早)防曬

兩款產品都唔會好厚身,
對肌膚好親和架!



用左一段時間, 已經效果很好~
肌膚有明顯改善~
泛紅敏感、乾肌現紋、暗啞欠彈性等問題都轉好,
肌膚飲飽水, 補充返膠原蛋白後,
成個人都回復飽滿彈性! 顯得活力有神采呀!



而家屈臣氏更有獨家限時優惠:
去屈臣氏同時購買節日限定版美白精華同 Super Cream/節日套裝,仲有獨家$50 優惠!
立即領取$50 電子優惠劵: http://bit.ly/2RpfYUW


* * * * * *


Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)






歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com








2020年1月22日 星期三

[敗家情報] 童裝大減價, 兩折咋!! 過年前瘋狂購物啦~~


我成半年無淘寶喇!(掌聲)

星期六就大年初一! 但我仲未有新衫~!
人越大越老套,新年買新衫,而家竟然想買大紅大紫
真係唔認老都唔得喇
哈哈哈~

我尋日就去左GAP睇睇
真係要同大家分享!!!
GAP 特價折上折呀!!!
本身已經做緊sale出橙牌,
而家仲全部黎多個50%off~
橙牌再半價, 係咪想迫死人先?

童裝折上折之後:
Tee/長袖衫 $24
衛衣 $39
褲 $39
裇衫 $49
連身裙 $74
厚褸 $124

基本上, 係原價既兩折左右!!!
未幫小朋友買衫過年? 係時候入手喇!
我都忍唔住買左4件童裝, 都係$11X咋!!
真心抵到一點~

去相::::

男童女童都有, 12M-5Y最多款














如果唔岩, 正價貨品一樣有半價, 
當然地個人會先選橙牌先!

正價貨品會多D過年款同齊碼數:






* * * * * * * * * * * * 

講完GAP, 又講埋H&M啦!!
今年都出左好多賀年款, 大紅色既衫、裙、褲,
岩晒老土阿媽要求!! 哈哈!!
可惜無折, 但無折扣下, 原價其實都唔貴架~
性價比都幾高, 有啲款平平地都幾好襯衫添!
如果你都係last minute先記起今個星期六係初一的大頭蝦媽媽, 歡迎睇睇!
















#點解咁快過年
#買完都可以再買
#媽媽谷瘋狂分享中
#好毒呀
#放血呀
#媽媽都係未買到衫比自己
#最中意買完叫埋人地再去買
#齊齊敗家最開心


* * * * * *




更多親子遊記:

大阪親子遊
東莞觀瀾湖前文: http://bit.ly/2JBgDRK
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY1 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY2 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY3 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - 酒店篇


☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 大型室內遊樂場 Epicland
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣酒店篇
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣沙灘+全港唯一沙灘遊樂場


☆親子遊☆
☆成長日記☆


2020年1月20日 星期一

☆大阪親子遊☆ 大阪24小時超市 "玉出" VS "Foodium"

** 開首說明, 因為我們是住在長堀橋站, 所以在搜尋購物點時都是偏向近我們住的地方喔!
如果你也是住在長堀橋站, 非常推薦去以下兩個24小時超市~~~ **

去旅行時別人跑去購物中心shopping, 我就最愛去超市行街街!
哈哈~~ 無他, 一個小師奶就是愛跑超市~
而且超市有好多美味水果同零食飲品酒水, 當手信也好, 當晚上宵夜也好喔!
24小時營業, 根本是遊客福音添~
可以玩完一日景點回去才行一轉超市!!
慢慢採購完直接回酒店!!

所以, 我分別兩晚(還是三晚?), 都是玩完景點, 最後一站到超市購物~!
近民宿/酒店是很重要的!


>>> 玉出超市 周防町店 <<<

 - 24小時營業
 - 比較大眾化, 貼地的超市
 - 即是香港的惠康百佳一樣
 - 晚上9-9:30後 即食的熟食、壽司刺身等有超特價!
 - 如果太晚來, 沒有太多靚水果, 餘下蘋果、橙、小蕃茄

門外有蔬菜賣添~

可能我是晚上去, 都比較少人

通道有點窄, 基本上香港人愛買的食品酒水都有~ 日用品等也齊到一個點!
(廢話喔, 人家是真的超市嘛!)




好想買喔!!! 

刺身 - 半額!!!!!!!! 

買點小小補給品~~ 





>>> Foodium 東心齋店 <<<

 - 也是24小時營業
 - 比較迎合遊客
 - 像SOGO入便的超市
 - 物品種類同選擇也比玉出多更多
 - 連藥妝都有
 - 部分價格貴一點 (如果買貴價品/多量, 需比價才可下手)
 - 多水果種類, 價格可以, 不算超便宜, 但以半夜都買到香印提子、士多啤梨也算不錯喔!

是說, 我也是速速入去行了一圈地下就已經滿了一籃要回家~~ 
無手再買XDXDXD




大愛的水果區!!!!!!!!!!! 
我買了很多柿喔~ 其實11月日本柿超當造, 甜度爆登, 
而且運送方便, 不會一壓就爛, 所以我買了很多當手信.
而提子就是即買即食~~ 


熟食區




酒水超多選舉, 今次我們竟然沒買!


有晚我們太累, 直接在Foodium買熟食、壽司、刺身、飲品回民宿慢慢嘆, 哈!


半額!!!! 質素還可~ 
帶小朋友其實都很難去魚市場立食喔!!
所以買回去慢慢吃, 也是家庭遊的好選擇!!


部分戰利品~


洗澡後吃的水果啫喱~~
味道超好~~





≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷►◈◄◀◁≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡


玉出超市 周防町店 (スーパー玉出 周防町店)
〒542-0082 大阪府大阪市中央区島之内1丁目12−10
MGC5+QJ 大阪市 日本 Osaka
supertamade.co.jp
☎ +81 6-6251-6600



 Foodium 東心齋店
〒542-0083 大阪府大阪市中央区東心斎橋1丁目5−9
MGC4+R9 大阪市 日本 Osaka
m.daiei.co.jp
☎ +81 6-6252-4147


≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷►◈◄◀◁≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡


租BB車去旅行?? 租車小分享!!


#大阪親子遊
#mrskanblog_travel
#天保山一日遊



(大阪遊資料為2019年11-12月)


* * * * * *




更多親子遊記:


東莞觀瀾湖前文: http://bit.ly/2JBgDRK
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY1 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY2 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY3 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - 酒店篇


☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 大型室內遊樂場 Epicland
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣酒店篇
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣沙灘+全港唯一沙灘遊樂場


☆親子遊☆
☆成長日記☆