2019年5月24日 星期五

[尖沙咀.食記] 好好食的茶記!用心製作,會再來~~

話說之前Sogo thankful week,入左去放血,出返黎個人好似虛脫一樣,又累又肚餓,就錯有錯著去左間茶餐廳!點知竟然有超級大優惠!半價!食茶記都有半價!原來係新張試業,所以有半價~

咁我就唔客氣喇!同朋友點左幾款野食,同時仲叫埋特飲!(
哈哈,平時特飲要加錢我咁精明眼當然唔會做傻事~~


馬來沙嗲牛肉撈麵(配咖央多士)
沙嗲味好出色,牛肉軟腍,麵身彈牙!
出便茶記好少常餐係配咖央多士,呢度真心抵!而且係烘底!咖央醬多到溢出來~



星馬咖哩吉列厚切豬扒配香蘭飯
好厚身,好有質感,現炸出來,非常燙口!
香蘭飯也非常出色,同星馬咖哩好夾~


肉骨茶
好香,藥材味濃,豬腩排肉入口即溶,我想要多碗都無!賣晒!!!

特厚滑蛋三文治
成吋厚的滑蛋非常吸引,食落去仲好滑添!

紅豆冰、龍眼冰
足料!不錯!


我地食咁多野,都係每人$40!!!
食物質素又高,呢個價錢抵到一個點,
令我好擔心佢會唔會蝕XD



而家半價優惠完左喇!
但唔使擔心,5月17日至31日都仲有7折架!



南山冰室
網址: https://s.openrice.com/QrbS0AeW900
地址: 銅鑼灣新會道2號地舖
電話: 35719230



* * * * * *

沒有留言:

張貼留言