2019年5月13日 星期一

2019.05.13 媽媽節



呢排工作太忙,累死阿媽,因為有個新品event下下星期要launch,可惜乜Q都未做起,因為artwork遲遲未批出來
Any肥 the show must go on,繼續爆肝。。。
今日媽媽節,竟然竟然竟然阿嫂一家自動請纓幫我照顧丁丁,等我可以同老公二對一,只需要對付一隻!好感動!!!



所以今日節目係早上同家人飲茶,放低個女比人,執屋清潔換季,無啦啦去睇樓,再食個雪糕,晚上食飯盒,輕輕鬆鬆二打一
無法,尋日去玩歷奇太chur,阿媽我未回血,無力再戰鬥
跟住10:30pm 丁丁開開心心返到屋企,佢同bubbies玩夠食夠,沖完涼故事都未講已經訓著左,阿媽我深感安慰
Well done
丁丁話聽日要去沙灘玩
阿媽我未知夠唔夠體力囉


* * * * * *


沒有留言:

張貼留言