2019年5月20日 星期一

[成長日記] 一起共讀 兒童繪本


#兒童繪本
今日一早帶咗丁丁出去玩,玩咩就下次再同大家分享 玩完見仲有時間就問佢想去邊,佢話要去中央圖書館!我問左佢10次,佢都答我一定要去中央圖書館!身邊嘅朋友都好驚訝問我點解個女可以咁鍾意去圖書館,可能由細到大我都會好鼓勵佢睇書,乜書都睇㗎!平時都會去圖書館借一堆書返嚟,睇完就還,還完再借~~

因為丁丁而家仲細,所以佢都係會揀啲多公仔嘅兒童繪本,睇咗咁多書我自己都有啲小心得


每人負責揀一本
媽媽會揀生活日常既圖書故事
丁丁揀佢鐘意既公主故事
咁就可以平衡返,唔會只偏重一邊,大家都開心


建議揀返香港出版社嘅書
因為有時台灣或中國出版的拼音字或詞彙未必同香港的通用


繪本除咗有圖畫之外,當然最好每一頁有一兩句文字,可以順便教埋佢哋認字架!


有時遇到鍾意嘅繪本我都會特登買返去屋企,咁就可以同丁丁一齊重溫 今晚我哋睇嘅係 #蘋果樹 出版既「#我不要刷牙」!丁丁睇咗好多次㗎啦,佢仲可以講返俾細佬聽,叫佢都要刷牙,如果唔係呢就會爛牙㗎啦

蘋果樹出版嘅繪本真係好啱小朋友㗎,好多生活日常,好貼地!重點係香港重新編製,用字跟返香港文化架 而且亦都有好多種類,岩晒唔同年齡嘅小朋友!

希望大家都可以搵到啱自己小朋友嘅兒童繪本啦


* * * * * *


沒有留言:

張貼留言