2020年10月21日 星期三

★Young Living 高級入門套裝~精油推介~★



上次同大家分享左我新果套young living #精油套裝 !! 
其實我由細到大都淨係識用來擴香咋! 
所以平時都係買花香/果香既精油! 
原來一支好既精油係有好多不同功效!! 
可以塗在肌膚上、添加到護膚品中、配合植物油作按摩、倒入暖水浴...... 超多玩法!!! 
我用左呢個套裝一排, 揀左幾款同大家分享下~~~




#Lavender
100% 純薰衣草精油, 係一種好清香甜美既花香, 用途好多添!! 首選用來擴香, 可以令人好平靜舒服, 好relax, 傍晚用仲可以令人晚上睡得更好!! 而且佢對皮膚都好好, 又係蚊咬/擦傷/敏感都可以點少少來舒緩, 係一支超級受歡迎既「萬用油」!!
#Purification
我會用佢黎淨化去味, 因為入便有亞香茅、迷迭香葉、檸檬香茅、茶樹、醒目薰衣草、香桃木, 味道超fresh!! 有時屋企打完邊鑪一陣味, 都可以將Purification加到擴香機, 全屋好快就香返晒! 偷偷講多樣, 有時肌膚比蚊咬/突然間敏感, 點少少都可以即時止痕癢添架~~
#Digize
本身好唔中意佢, 因為佢超臭!! 明明精油係要香架嘛, 所以我都無用來擴香, 但佢對腸胃來講功效好好! 腸胃唔舒服既時候, 就可以直接搽少少落肚仔位置, 打圈圈按摩, 好快舒服返添! 對於玻璃肚既我黎講, 原來呢支臭臭Digize都好有用!
#Frankincense
係一支對皮膚好好既精油! 基本上可以加在自己用開的護膚品中加強保養力~ 本身佢既香味都好soft, 也可用來擴香, 會有種好寧靜既感覺架!!
#PanAway
成日都唔會用到佢, 但一有肌肉痛就會拎起佢, 好似上次行山咁, 行左一個鐘左右既BB級山, 第二日隻腳先痛出黎, 無法子啦, 我太少做運動, 一郁就好易肌肉痛! 可以混合PanAway 同 V6, 按摩酸痛位置, 可以好快舒緩到架!! 又或者滴幾滴落熱水度浸腳都好work!!



其實我都係邊學邊用咋!!
如果大家有咩好用法都可以話我知, 我都要偷下師先得!!



Young Living高級入門套裝包括11支五毫升精油+YL擴香機
5支單方精油:苦配巴、乳香、薰衣草、檸檬、薄荷
6支複方精油 :Thieves、Panaway、Purification、R.C.、Digize、Stress Away
仲有Thieves盜賊潔淨護手液及兩包寧夏紅
如果大家都想入手,可以pm Janice架:
https://m.facebook.com/jancho0708/


-------∽-★-∽------∽-★-∽--------


沒有留言:

張貼留言