2020年10月15日 星期四

★【水 + 油】親膚黃金比例 CLARINS Double Serum★




CLARINS 粉絲請舉手!
之前懷孕時, 好多朋友都介紹我用CLARINS, 因為佢真係好好用, 好到孕婦都用得, 結果我就一路用到而家~ 哈! 以前用精華時真係好怕油笠笠既質地, 因為我會好易出粒粒! 但CLARINS既Double Serum就唔同! 佢係用左【水 + 油】親膚黃金比例~~ 一支就做到抗初老、細胞修護、保濕~~ 仲可以改善乾紋~~ 好岩我呢D成日熬夜既媽媽!! 


CLARINS Double Serum 仲有樣好就係佢樽身設計非常貼心, 泵頭位置可以調節份量, 有大/ 小份量可以選擇! 有時我會用小份量加入粉底中, 滋潤又貼面~~ 


沒有留言:

張貼留言