2020年10月14日 星期三

★日本代餐 【Slimeasy 輕代美】★


中秋後又肥左!!!
年年中秋都食好多野, 月餅/做節/飯局...... 仲要無去做運動, 結果條腰都唔見埋, 肥左成個碼, 想喊!! 所以我的起心肝減下肥!! 但我老公就笑我無可能減到, 因為我一定唔會做運動, 呀~~ 我又無話做運動減肥! 我諗住試下食代餐先~ 減少吸收高油高脂既食物係瘦身纖體既好開始!!



我而家試緊一隻新的 #日本代餐#Slimeasy輕代美】, 佢有分為飲品類或湯品類, 我就揀左飲品類, 有 #咖啡拿鐵#綜合莓果奶昔! 因為我每日都會飲杯咖啡, 而家轉為每朝早一杯Slimeasy咖啡, 又方便又飽肚又快捷, 唔使再食茶記早餐, 減少好多卡路里架!! 而且Slimeasy的代餐飲品含豐富蛋白質及多種維生素+益生菌+礦物質, 營養足, 唔使擔心會吸收少左營養~~ 加上味道好, 係榛果味黎架, 比其他代餐更易入口, 咁就更無say no既機會啦!! 哈哈!!


呢道就有得買
Slimeasy 輕代美網店 https://www.slimeasy.hk
谷辰 GUU SAN, 部份龍豐藥房, 部份 YATA 一田百貨及AEON 永旺百貨超級市場, 九龍灣Megabox期間限定展銷攤位


-------∽-★-∽------∽-★-∽--------

#Slimeasy #輕代美
#Mrskan_giveaway #MrskanBlog #giveaway

沒有留言:

張貼留言