2018年11月8日 星期四

[成長日記] 公園小風波



做在職媽媽時,多數都只有晚上可陪伴小朋友,
活動空間當然是家中,對象是家庭成員,偶有小爭吵但都好快平息。
但自從做了全職媽媽後,原來要處理的不只是自己的孩子!
我每天都會帶丁丁去公園放電,
公園遊樂場是公家地方,
當然有著不同的人來來往往,包括大人小孩老人家,
每一日都會發生令我「大開眼界」的事!

有一日下午,如常帶丁丁到附近的「千秋公園」玩,
因這公園是可步行範圍內唯一一個有得打千秋(盪鞦韆)的公園。

去到,比往常多小朋友在等待鞦韆,
丁丁說很想玩,好好好,要排隊等喔!
我們選了一邊去排隊,
除左玩緊的小女孩外,也有兩三個在排隊,
但正在玩的兩個小女孩沒有意欲要離開⋯⋯
我同丁說「要排隊呀,小朋友早來早玩,我們遲了點,排隊等會就可以玩了。」

過了好一會,丁丁開始沒耐性,
說為什麼別人玩這麼久都不走⋯⋯
正當我要跟丁丁說話時,
有位嬲嬲媽媽對那兩個玩緊的小女孩訓話「好走喇!你地玩左好耐喇!!」
我以為是她們的媽媽,不以為然。
繼續默默等待⋯⋯

原來這位嬲嬲媽媽不是小女孩的媽媽!!!!!
嬲嬲媽媽是我前面排緊隊的小朋友媽媽,
她為自己小朋友而出聲叫她們下來⋯⋯
及後,小女孩的真正媽媽有過來但好快又走開⋯⋯
結果,嬲嬲媽媽在無所謂媽媽走開後,
又繼續出聲比說話小女孩聽:
「你媽唔教你,我教你啦,公園係大家一齊玩,你地玩左咁耐,其他小朋友就等足咁耐⋯⋯」
「公園係公家地方,唔係一個人獨佔架」
「你地無家教,第時大個點出黎社會」
「睇你媽都無乜讀書才教到你地咁」
兩位小女孩無動於衷繼續你有你講、我有我玩⋯⋯
無所謂媽媽在老遠跟朋友們談天說地⋯⋯

我都覺得果兩位小女孩玩得太耐,
但點解唔係出聲同無所謂媽媽傾下,睇下小女孩可唔可以讓比下一個小朋友,
又或者叫小朋友開聲請小女孩分享?

其實應該要點做先最好呢?



但,我認為最起碼唔係一個家長去話一個小朋友⋯⋯

我真的覺得一個成年人,要特登開聲講說話明嘲暗諷一位小朋友,又何以顯得自己有家教(或身教)?


而有些媽媽,又真的太放任小朋友在公園搗亂,
帶去公園,然後自己玩手機,或同朋友說說說,
小朋友都跑去推撞別人、打尖、或跑到水池邊玩⋯⋯
又真的無所謂?


這些我都是非常難以理解⋯⋯



事件最後我都不知道發展如何,
因丁丁已放棄等待,跑去玩滑梯,開開心心跟細細佬玩SIRSIR~~
我當然是跟班媽媽,與他們一起玩得哈哈笑,
才不枉來公園嘛!



回家途中,我跟丁丁說
「公園是小朋友一起玩既地方,
不可以霸住一樣遊戲設施,如果有小朋友想玩,
我地可以玩一陣就讓比人玩,咁就有禮貌同有公德心咧!
公園仲有其他野玩,玩下呢樣玩下果樣,咁咪好開心囉~」


言教不如身教,你想小朋友做個什麼人,你先要做到那種人。









* * * * * *


更多分享:
[成長日記] 孩子快樂成長,由有質素的陪伴開始!
Babybasics一站式的媽媽購物平台,性價比超高的網店!



親子遊記:
[成長日記] 齊齊上親子氣球扭扭班
[Video] Peppa Pig 動感假期 Great Vacation 室內互動遊樂場
[Video] 石澳沙灘
[遊樂小記] 一家大細之深圳萬象城一日遊
[Video] 香港科學館
[Video] 葵涌Party Room Amomo Party Planet 
[遊樂小記] 611 BB party room
[遊樂小記] 出遊用品篇!
[遊樂小記] 親子遊 @ 坪洲
[Video] CRECRA Fair - Sanrio 手作設計市集
[遊樂小記] 親子遊 @ 20180527 消防安全繽「Fun」日


丁丁日常:
[成長日記] 第一次帶丁丁做眼睛檢查。◕‿◕。
[成長日記] 將學習放於遊戲~認字卡~[育兒有感] 電子奶咀 定 與時並進
[成長日記] 3Y3M 分床訓, 達成! (加淘寶小分享)
親子小時光~ 一起共讀的樂趣!
淘寶寶。淘小朋友去飲衫! 過年衫!


細細佬日常:

沒有留言:

張貼留言