2018年11月3日 星期六

★女性都有脫髮問題,卡士蘭「激髮生」助你促進生髮★

每個女生都有難以啟齒的時候⋯⋯
就是⋯⋯脫髮問題!!!!
不要以為脫髮只是男生限定,
女生都一樣面對緊~

好似以我為例,
由大學開始,經常又漂又染又電,
每天都使用頭髮造型產品,例如髮泥、定型水、定型噴霧等等,
全部都含有大量化學物質!
久而久之,令到髮質受損之餘,
頭皮也受影響,有害物質阻礙頭髮毛囊健康生長,
髮絲就好易脫落!!!
同時自己又無咩時間好好打理同保養,
到左而家才驚覺兩邊髮際好像越來越疏薄,
好害怕頭髮一去不回來,
決心要好好改善~!!!!!
可是⋯⋯邊款防脫髮產品才好?


我搵了有信心保證的卡士蘭!
卡士蘭健康產品已經在香港暢銷超過20年,
產品為人熟悉,口碑極佳,所以我都放心選用~

卡士蘭「激髮生 NP3838」是生髮精華液,
一支就帶有生髮四步曲:
- 調節油脂分泌
- 激活毛囊胚芽
- 促進角蛋白合成,激髮生長
- 強壯髮根,保護髮芯 



「激髮生 NP3838」是全天然草本精華,
無添加化學物質,溫和不刺激、天然無污染,
可以說是植物防脫髮產品~



其主要成份「神奇育髮因子」,
是由瑞典科研團隊從二十多種育髮植物中,
萃取植物精華,生成天然「神奇育髮因子」,
可激活毛囊胚芽(Hair Follicle Germs, HFGs),
促進角蛋白合成激髮生長!



男女都岩用,用激髮生噴在頭皮位置就可,用法方便!
而且有長型支管,可以針對重點位置噴灑!

每次洗頭後用毛巾抹乾頭髮,
之後用激髮生噴在需要的位置上,
再輕輕按摩頭皮約1分鐘,有助吸收!
之後用毛巾吸走多餘水份,
自然風乾或吹頭都可以!
記住唔好用高熱度吹髮呀!



試用過之後!真係覺得好好用!
不油不膩,無咩味道,
用法又快又方便,
重點是有成效~~~

我會早晚都用,即是一日兩次,
每朝出門前將激髮生噴一噴於頭髮稀疏位置,
如頭頂、髮際兩旁。
晚上就洗頭後用!



我用左3個星期,有圖有真相~~XD
這幅是未用前,我最CARE的髮際兩旁!
好像缺角一樣,唉!
搞到我都唔敢束起頭髮,平時會用長髮掩蓋住⋯⋯



用了激髮生三星期,漸漸地改善了!!!
減少脫髮量之餘,更促進生髮!
以前我的頭髮生長十級慢,一年都長不到兩寸的長度,
竟然加速生長!長了的髮絲,看上去也濃密起來~



來張CLOSE UP!
右邊的手指指著的頭毛真的長了很多!!!
比起之前光禿禿的,真的好太多了!
三星期就有效果喔~~~



我同時亦有用「育髮生 」,
可說是生髮營養素~
集合20多種頭髮營養補給,


天然生髮同時天然護髮~~


早晚兩粒,就可以全面補充日常飲食中難以攝取的養份,
從頭髮根部持續供給充分營養!


卡士蘭「激髮生」及「育髮生 」好岩都市人用!
又快又見效!
產品由瑞典GMP藥廠生產,
品質和安全規範完全100%符合歐洲嚴格標準,
全程監控,質量非常保證呢!



頭髮增生,減少脫髮問題,
人也有自信起來~
一頭亮麗的健康秀髮,必然是愛美女生的重要一環,
大家都要好好保護頭皮同髮絲健康喔!



購買卡⼠蘭激髮生:http://bit.ly/2D7MbMR

卡⼠蘭激髮生產品詳情:www.np3838.com



* * * * * *

沒有留言:

張貼留言