2018年3月29日 星期四

[成長日記] 3Y3M 分床訓, 達成! (加淘寶小分享)

3月24日


竟然!竟然!竟然!
丁丁肯自己去細房訓覺呀!
黎到今日3Y3M,佢終於唔使訓我張床,唔使要我訓佢隔離喇!
佢真係大個女喇!(感動)
可能佢真係頂唔順細細佬晚晚都喊醒幾次嘈住佢訓掛~

學行、牙牙學語、戒片、自然離乳、返學、分床訓⋯⋯
佢每一次的成長,我都好感動!
亦都好唔捨得
點解佢大得咁快,
明明記憶中我唔係生左佢好耐咋喎
丁丁好快就有自己既小世界~
我要珍惜跟她一起的甜蜜親子時光

PS. 題外話,淘寶買的小夜燈好美 ,是白雲跟獨角馬,用乾電就可以,無電線,放邊都得呢!


竟然!竟然!竟然! 丁丁👧🏻肯自己去細房訓覺呀!😱 黎到今日3Y3M,佢終於唔使訓我張床🛏,唔使要我訓佢隔離喇! 佢真係大個女喇!(感動😌) 可能佢真係頂唔順細細佬晚晚都喊醒幾次嘈住佢訓掛😂 學行、牙牙學語、戒片、自然離乳、返學、分床訓⋯...
Posted by Kan夫人。生活雜記 on Saturday, March 24, 2018





小小的白雲燈好可愛呢!


之前在淘寶一口氣買了兩個~
但主人房已經有夜燈,所以而家一個比丁丁用,
一個比工人姐姐用,無電線,放邊都好方便!
也不怕電壓唔岩、插電位唔岩~
同埋只係RMB15~20一個!!!!勁平呀~
店家仲有其他形狀,如:KITTY貓、長頸鹿、心心、星星、菠蘿、皇冠等等~~


分享埋之前淘寶既小朋友野啦:


岩岩返幼稚園必備的姓名繡字牌同姓名貼紙!!!!



不好意思,我要將丁丁的全名弄朦朧一點XD
名牌的質地非常好,
這款是需要自己用針線縫的,但比燙貼款更耐用!
洗了一學期的小手帕,姓名貼仲完好無缺呢~
反而另一同學仔用燙貼款,早早就洗甩了!
好像是RMB10有二十個了!
名字是可以選繁體字!!!!
名字是可以選繁體字!!!!
名字是可以選繁體字!!!!
很重要,要說三次~~

而姓名貼紙就可以貼在水杯、毛巾盒、書本⋯⋯
可選圖案也不少呢~
RMB5, 有36小張!

非常抵呀!!!!


另一樣,好值得大家買既,
就係子母廁所板XDXDXD




當小朋友到兩歲多,
開始戒片,學去洗手間,學坐廁所,
真係不是一件容易事,
慶幸丁丁算戒得又快又成功!
這又是後話了!

之前一直都是用兒童廁所板的
((網上圖片))

就是另外附加上去的那種(日本城有售類似的),
但每次都覺得好煩喔,
尤其爸爸半夜帶丁丁上廁所時,
他總是說為什麼不可以一個廁板就有大人跟小孩,
不用搬來搬去,煩死了!

好的,就是這樣,
做老婆的就買了個子母廁所板送給他XD


(註:媽媽還是買錯了細尺寸,將就用住先啦⋯⋯遠目)


三段式:大人用、小孩用、蓋子
安裝後,直呼超方便!!!
應該早半年就要買喔!

特別找了這款是缓降的,
放下廁板時會慢慢的降,不會「拍」一聲掉下~~
GOOD GOOD!!!

安裝也很簡單,
放心買來交給爸爸裝!
超好用!!!
RMB55 咋~!
我見有網店賣HKD2XX⋯⋯
你們懂買吧~


我是真用家分享喔!
喜歡就去我個FB FAGE度傾計啦~~~



* * * * * *


更多淘寶分享:
☆淘寶寶☆


* * * * * *



Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)

Kan夫人。生活雜記




歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com





沒有留言:

張貼留言