2018年11月3日 星期六

★懶人必備 - 免沖水洗髮噴霧 KLORANE★

不用沖水的洗髮噴霧都出左一段時間,
我都係由坐月時,其他媽媽分享得知呢種咁好用既頭髮產品!
到左而家,我都仲會繼續用,
點解?因為我懶囉XD

留長髮既我,心虛說句,
真的不是日日洗頭喔⋯⋯
因為長髮洗頭護髮吹頭好花時間,
有時小孩在廁所門口喊著等我出來,
一分鐘都不能等,
結果、就放棄洗頭這PART,極速沖涼出來。

法國植物護髮專家 KLORANE 體會到香港人「快、靚、正」的需求,
推出 Dry Shampoo 免沖水洗髮噴霧系列,
當中包括燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧-褐色版,
提供天然而且免沖水的洗髮體驗!!!


值得一提,創新推出的燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧-褐色版,
特別照顧深髮色亞洲人的需要,
配方加入三種礦物粉,包括紅色、黃色及黑色礦物粉,
噴霧效果更自然!


頭油出現會令頭髮容易變得油膩黏立及扁塌,
雖然我懶,但我都貪靚架!
點可以就咁出街呢?


即用KLORANE的燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧!
成份選用了法國南部塔恩省的天然優質燕麥,
絕不使用殺蟲劑及除草劑,
確保產品能保持最佳質素~~


1) 先搖勻產品,約 30cm 距離均勻地噴於髮根
2) 讓粉末停留 2 分鐘
3) 用梳子擦去粉末
4) 完成,想做頭髮造型都無問題!


配方中含有礦物粉末,
毋須過水,粉末會好似海綿般吸走頭皮上的皮脂及污垢,
瞬間潔淨頭髮與頭皮!!!
即刻變得清爽同豐盈~


仲有細支裝可以隨時帶出街,
做完運動出左汗,頭髮痴笠笠時都用得!




燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧-褐色版
Tinted Dry Shampoo with Oat Milk $140/150ml


KLORANE 銷售地址:
AEONBODY、指定 SaSa 莎莎、指定萬寧、HKTV Mall、Zalora



#kloranehk #燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧 #TintedDryShampoo #豐盈潔淨 #全球每 10 秒售出 1 支 #歐洲 No.1 護髮品牌 #法國藥廠研發 #指定 SaSa 萬寧有售 #AEONBODY #HKTVmall





* * * * * *



沒有留言:

張貼留言