2017年6月8日 星期四

[尖沙咀.食記] 食燒肉放題送活魚刺身!! @ 伊賀日本燒肉料理

今次由朋友發板, 帶我去食好西!
佢知道我呢個大肚婆唔食得刺身, 但又好想食日本野......
所以去左呢間伊賀日本燒肉料理~~
食日式燒肉! 任食任飲!
好好解放一下~~~~

YOUTUBE:




位於尖沙咀赫德道, 我一收工就可以行過去~ 非常近我!!
平日晚市7點唔多人, 反而8點後就開始多人~ 
好在我地一早去到!
裝修都有少少日本舊式風格!


點菜是用TABLAP架! 唔使再劃成十幾張紙仔!
非常環保~ 仲可以圖文並荗, 唔使估估下!!

食物種類非常多~
有燒肉、海鮮、刺身、壽司、小食、野菜、炸物、果汁酒水、甜品......
每一類入便仲有十幾款比你選!
真係多到呢~~~~

同埋!!!!!
原來4位仲會送一條活魚刺身添架!!!


活魚刺身超大條! 仲非常新鮮~ 
雖然我食唔到, 但朋友都話不錯~~ 份量好多, 肉質爽甜!
出去單點, 呢一盤都要250啦!! 


另外, 再點了可以無限encore既刺身~
大甜蝦、三文魚、北寄貝、玉子、蟹捧都係必點~~


好了, 刺身不是我今次目標, 
我要主力向燒肉進攻架!
就連牛肉都好多款, 有安格斯牛小排、牛肋肉、一口牛、漬壺牛、牛舌~
個人覺得牛小排最正~~~ 我encore左起碼10次!!! XDXDXD
重牛味, 有雪花, 燒完肉邊仲有油香, 好嫰滑呀~~~
當然除左牛肉, 仲有豚肉同雞亦啦.
記得點埋黑椒腸, 好好食~~~


而其他海鮮類都不可少看!
虎蝦、帆立貝、青口、蜆...... 都幾好食呀~!!!


炸物來說, 我們點得不算太多, 
因為朋友都係主力刺身同燒肉~
呢件芝士年糕堅好食, 可以放上爐再熱多少少來食!
拉絲效果好正!!! XD


食左咁多肉, 又係時候轉一轉, 食下其他野~
真心大推 - 榴槤炸彈!!!!!!!! 好香好正既榴槤味!!!!!!!!!!!!
另外糖心菠蘿都係解暑良品~


飲品都有驚喜! 竟然有粒粒菠蘿汁同芒果汁, 呢兩款好好飲架~~
仲有乳酪都係任食, 比雪糕健康少少嘛!!! 

最後最後, 仲有每人一杯的MOVEPICK! 
好驚喜! (呢個無得任食架XD)

以兩百多一個人頭計, 
今餐性價比都幾高! 質數不錯! 服務好好! 無漏單情況, 野食都出得快添~!
可以大力推介一下~~~~


* * * * * * 


伊賀日本燒肉料理
地址: 尖沙咀赫德道4號The Hart 3樓
電話: 28871028


* * * * * * 




沒有留言:

張貼留言