2017年6月1日 星期四

★開箱文。日系±0 (正負零) 超輕巧無線吸塵機★

其實我做女時, 真係唔做家務架!! ((掩面))
因為家中有工人姐姐, 所以真係懶到出汁......
最多都係執下自己既衣櫃、書檯......
自從結婚搬出來後, 就開始學習要做家務了!
煮飯洗碗收拾打掃~ 雖然可以跟老公分著來做~
都比想像的要麻煩喔~~~!!!!!
((根本是我人太懶吧XD))

母親節時收到了這部新的小家電~
提醒我, 懶人也有懶方法去做清潔的!! (偷笑~)

±0 (正負零) XJC-Y010 無線吸塵機!
日本品牌, 主打簡約空間設計~
我就為大家開箱分享一下我的第一支無線吸塵機!!


包裝簡單但紮實, 
我的是紅色, 這款無線吸塵機一共有4色可選喔~ 分別是: 紅、白、藍、淺綠.


配件不算有很多, 根本上都很易組裝!


看看說明書就明白! 連我這位電器白痴都能掌握的話, 大家應該可以放心!! (大笑~)


最令人吸睛的是這個手提吸塵機, 真的好輕巧喔!!!!!!!!!
約1.0KG咋!


好! 用之前, 當然要叉一下電先啦~
叉完一次可以用到差唔多成個鐘架~~!!


將佢地組合後, 其實都係好細部咋! 
好岩香港窩居用~ 話晒地方有限, 小家電就岩我地呢d小家庭!
比傳統式吸塵機慳好多位!


加了長棒, 更方便吸到沙發底、檯底呢D位~
佢有兩段式吸力~ 可以按製切換~
吸塵機是採用了「日本電產株式會社」的高級低損耗無刷直流馬達技術!
比一般馬達壽命長約7倍架!!


最喜歡呢支吸塵機可以好輕便咁手提就可以吸到櫃頂同牆邊既位!!!
同埋無線設計, 真係去到邊吸到邊, 唔使拉線拉到嘔~~ 
有用過傳統吸塵機既你, 一定明白的!!


吸完塵, 清一清集塵箱也是非常方便! 
只要一轉一扭就可以打開, 將集塵箱內的垃圾扔掉~
而過濾塵網也是可清洗的!


用完, 放在櫃邊, 不佔空間!!
而且可以隨時拎起就吸塵~ 做家務都變得輕鬆左!


咁我咪無藉口唔做家務囉, XDXD!!!



* * * * * * 

是次產品由 plusminuszero 提供



* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言