2021年1月5日 星期二

★~英國升學講座~★


 #媽媽碎碎念

相信好多 #升小媽媽 呢一兩年異常咁緊張同擔憂! 因為好多人話升小行錯一步就全盤皆錯!! 家長壓力大, 小朋友都會感受到, 變相成家人都好似要追趕進度咁, 家庭關係又點會好呢~ 😞
早前係youtube碌到一條片, 講個小朋友 - 芊芊係香港讀書既壓力, 我都深同感受!! 丁丁呢排都成日同我講「媽咪呀, 我好想去英國呀!」人仔細細, 佢又會知道英國係咩一個地方🤨? 係因為我地有朋友係果邊, 間唔時都facetime傾計, 佢見到人地有大大個活動空間, 屋企一出去就係大公園大草地🌳, 無論我定丁丁, 說實在, 真心很嚮往!! 做媽媽的, 只想比小朋友好的生活環境, 可以快樂地成長! 😉😉
去英國, 無論讀書定移民, 廿年前、十年前可能好難做到, 但呢兩年, 我發覺原來只要你肯上網搵資料聽多D講座, 係真係可以唔難做到架💪🏻!! 黎緊1月9日有個 #免費英國升學講座 , 我都報左名, 聽下無壞!! 起碼為小朋友既將來, 了解多一個option!! 💖💖
名額有限架, 報名link: https://pse.is/Profi5_14Jan
截止登記日期: 8/1/2021 19:00
🌟活動詳情🌟
題目:把握海外升學關鍵,與世界無縫接軌
日期:2020年1月9日(六)
時間:14:30-16:30
講座形式:Zoom
🌟嘉賓簡介🌟
Jeannie Tse
-英孚教育海外升學課程總監
-畢業於是美國哈佛大學社會學系
-她的團隊負責香港及澳門區英、美、澳、德、法、星加坡等地所有升學課程的收生
-曾為頂尖管理咨詢公司麥肯錫的項目經理
-其後決定投身英孚教育,希望能把EF的理念“Open up the world through education”發揚光大,幫助更多學生得到海外升學的機會。

沒有留言:

張貼留言