2020年1月9日 星期四

☆大阪親子遊☆ 租BB車去旅行!!!

遊記龜速進行中
執執下相時都係決定來個快快分享!
因為咁岩有朋友問我 #帶小朋友去旅行 既問題!!
而我果時都真係頭痛左好耐
同媽媽朋友們傾完就好快解決左~~
真心多謝比過意見我既媽媽們!


由於我地一家四口去大阪已決定拉兩個大行李箱去
無法, 冬天去真係要帶好多野, 又厚又多既衫褲, 小朋友野...
仲要諗shopping完既手信要放幾多位置 (好在今次買好少...)
跟著就引申到 - 咁仲有無手帶埋BB車???!!!
雖然我果部唔大部好輕身, 但一定handcarry唔到, 同28"行李箱差唔多大架......
開頭我真係想唔帶, 仲話細仔自己行路都得啦, 唔坐BB車!!
如果你都咁諗, 少年, 你真的太年輕了... (呼出一口輕煙~)


我忘記了, 出一日街, 佢係需要午睡架!!!!
如果咁唔好彩兩個小朋友在中途訓左,
但又無手抱, 咁點算呀? 點算呀?? 點算呀???
一諗到呢度, 我即刻驚一驚...
問大家咩BB車去旅行最好~~
但我又無理由為左一次旅行買多一架BB車?


無錯! 所以我搵左 #Playtravelhk #玩旅
租左架可以hand carry上機既 #YOYO BB車!!!
5日4夜既親子遊先可以無驚無險咁順利完成~~
就連老公都讚~~




呢架YOYO BB車幫左我地好多,
係每一日都可以比個位佢地午睡,
多數由細佬訓先, 佢醒左就會轉比丁丁休息下,
同時, YOYO勁好推勁穩陣, 後面放左到一袋二袋都得~
底下個籃都好大容量!
咁先可以令到我free返隻手出黎 - #睇地圖 呀!!
((細聲講, 我老公唔識睇地圖架...))


仲有, 佢摺起之後細細部, 手拎又得, 上肩膀孭住又得!
所以最尾係機場趕飛機時, 要上上落落,
係我手抱一個, 再拖一個
而老公孭住B車, 再推兩件行李
諗返都覺得成件事好mission impossible
最後, 當然safe flight返香港~
((原諒我無手影低呢個咁勁既moment!))




租BB車流超級簡單
> inbox 問想要既款有無期
> cfm 有期, 就可交按金同租金
> 旅行前一日就收到BB車
> 旅行後就還返

唔怕阻住我地既小蝸居
而且部車好新淨, 我問過, 佢地會做好保養,
出車前後都會清潔左先
((仲乾淨過我屋企果部囉))
所以!! 如果你地有需要租用BB車去旅行,
我超級推薦你地用 Playtravelhk 玩旅~~


PS: 佢地仲有其他旅行物品可以租添架: #BB網床#BB座椅#浴缸板......



≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡▶▷►◈◄◀◁≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡




租BB車去旅行?? 租車小分享!!


#大阪親子遊
#mrskanblog_travel
#天保山一日遊



(大阪遊資料為2019年11-12月)


* * * * * *




更多親子遊記:


東莞觀瀾湖前文: http://bit.ly/2JBgDRK
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY1 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY2 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - DAY3 行程
☆親子遊☆ 2019 復活節 東莞觀瀾湖度假酒店 - 酒店篇


☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 大型室內遊樂場 Epicland
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣酒店篇
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣沙灘+全港唯一沙灘遊樂場


☆親子遊☆
☆成長日記☆

沒有留言:

張貼留言