2020年1月4日 星期六

2020.01.04 媽媽有一種苦惱叫「親子功課」



媽媽有一種苦惱 叫親子功課
是令人又愛又恨的一種活動
我家規矩是 每人幫手一次
即是今次我跟丁丁做
下次就換爸爸跟丁丁做
大家都不會干涉大家的做法
大家都有份「玩」
嘿、我覺得我這想法不錯喔~
然後、媽媽我總是由不想做好煩喔到燃起鬥志魂
某次做得太起勁 忘了其實這都不過是一份幼稚園功課
主人翁應該是讀幼稚園的丁丁喔

今次要做賀年揮春 我有點想偷懶
拎返上年在畫室做的小手工當功課交
但丁丁堅持要做一張新的
還有很多小想法


我問丁
你想寫咩揮春賀詞呀?新年快樂?快高長大?定身體健康?
唔係呀,唔係呢啲呀!我要寫我愛劉老師!
OS: 好彩我知劉老師係女性姐,又唔見你話寫我愛媽媽




最後,教佢寫左新年快樂
係呀,到做完時我先發覺佢寫錯左個「快」字,爸爸好緊張咁話要改,我話唔緊要啦,咁先係佢既手筆呀
媽媽我覺得好靚


呢次親子揮春,丁丁做左8成,構圖到配色由佢揀架,小手又扭又擠咁整輕黏土,再吩咐我呢邊放花呢邊放蝴蝶,我反而做了小小小助手咋

丁丁大個女了
有媽媽的巧手同耐性
(乘機讚下自己先)

劉老師,交完功課,我想拎返掛係屋企呀


* * * * * *

Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言