2020年1月10日 星期五

★利苑賀年糕點, 必食招牌棗皇糕、如意蘿蔔糕、清香馬蹄糕★



尋晚食完飯後,我拎左碟 #紅棗糕 出黎同家人分享,我老公大叫好好食,仲係咁問我幾時整架,唔見你開爐整既?先生,我同你差唔多時間返到屋企,乜你真係覺得你老婆我咁勁識咁短時間整到一底紅棗糕出黎???
學煮餸方太教路「由於時間嘅關係,我已經預先準備好喇!」(#暴露年齡系列
我係利苑買架~

整過糕既人一定知道,蒸糕既過程係好辛苦好漫長,尤其一層一層果啲我好記得以前我整到半夜都未蒸完 為了更符合經濟效益,今年我揀了利苑既 #賀年糕點

過時過節,送人又好自己食又好,一底糕點都要有既!利苑既棗皇糕更係出晒名好食,隔水蒸熱就食得,超級香濃既棗味!仲有佢地既蘿蔔糕係多料到不得了!


教埋大家一招,平時賀年糕點,我家小朋友係唔食既,今次煎蘿蔔糕,切成一小粒,再插支靚靚卡通竹籤,吸引佢地食第一口,跟住就停唔到落黎,秒清


#招牌棗皇糕
精選新疆極品紅棗皇,棗味醇厚,滋潤養顏,配以濃郁椰子汁,煙韌留香, 首推必試之選。
#如意蘿蔔糕
精選泰國靚蝦米和優質生曬鮮肉臘腸,融入新鮮蘿蔔,質地柔軟,口感香濃惹 味。
#清香馬蹄糕
精選馬蹄配以優質黃片糖,以傳統工藝製作,色澤金黃剔透,爽滑富有彈性,特別清新可口。

另外仲有《#椰汁年糕》、《#臘味芋頭糕》架!我八卦過,網店已經停售,得返少量超市有售,真係要買就快



利苑賀年糕點於各大超市有售
詳情可參考
http://bit.ly/2StCjDd

沒有留言:

張貼留言