2020年1月4日 星期六

★新年自家設計揮春 (MrsKan_Giveaway)★



#又來快閃送禮 #giveaway #文末送禮
#新年自家設計揮春

過完聖誕又到新年!
仲有三星期就大年初一喇~~
所以我都要快啲準備好賀年野
想去深水埗行一轉買下揮春
但睇黎睇去都唔係好岩心水
同我上年果張一樣既
原來而家有得用小朋友個樣做成 #卡通揮春
勁可愛!!!!!
我地搵左 #豬兜媽工作室 幫手
佢整左圖比我,見到即時覺得好溫馨


除左 #單人版 #雙人版,我地仲整左 #一家四口版
齊齊整整好warm呀!
仲可以自訂祝福内容架,你知啦,好多坊間既祝福都好大路,你可以訂啲更岩心水既祝福語, 同路人你明架啦~

揮春質地係防水相紙,絕對可以貼完再貼,循環再用。除左貼係自己屋企,我仲諗住送比丁丁既嫲嫲,日日起身見到對孫仔孫女,一定會好開心!

豬兜媽 仲有 #個人化利是袋,和風款式,好靚架!


-------∽-★-∽------∽-★-∽--------
Mrs Kan Blog x 豬兜媽 送禮 
送出自選任何款式揮春2張(名額三位)
玩法好簡單
即去facebook 睇: 



* * * * * *

Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


歡迎聯絡合作:Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言