2019年7月30日 星期二

★性質溫和 補而不燥 @ 魚鱻森 - 虱目魚精★

媽媽養身保健品又多一款好選擇喇!
來自台灣的「魚鱻森 - 虱目魚精」,
一黎到香港已受好多媽媽歡迎!
我都知道食魚有營養, 但我真係好怕食魚,
一黎驚有骨, 二來驚好濃既魚腥味!
所以有虱目魚精呢款補身養生產品, 真係好岩我!!


魚鱻森 - 虱目魚精榮獲由國際認可100%無添加品牌~
由原材料到成品都絕無添加調味、防腐劑、無激素及任何其他添加物!
加上是零脂肪、零膽固醇、低鈉、低熱量, 健康又有益!
我就更加放心!


一盒入便有6包獨立小包,
每一包有60ML,
是全條魚的營養精華所在喔!!
虱目魚精採用生態養殖虱目魚, 
再熬煮8小時而成, 
充分保留全魚各部位, 由魚肉、魚皮到魚骨的滿滿營養!
飲一包, 即差不多食左一條魚!!
(重要唔使怕食到骨添)


新版更是常溫裝,
即是不用放雪櫃, 易收藏,
同時可即開即飲!!
想熱飲也可以原包放入熱水浸泡3分鐘就OK~~



倒出來是淡金黃色, 
味道清甜, 絕無魚腥味!
好易入口!! 
性質溫和, 就連小朋友都飲得架!!


平時丁丁抗拒食魚, 
我會開半包虱目魚精, 
可補充Omega-3同時增強免疫力!
因為味道甜甜的, 又無魚腥味, 所以佢一點都不抗拒,
好快飲晒, 問我仲有無添! 哈哈!


我自己都好愛飲, 因為零油份、零脂肪, 入口不膩,
比平時的魚湯更易入口!!


話你知虱目魚含豐富優質蛋白,
蛋白份子小容易被人體消化吸收, 
更有豐富營養成份, 如DHA 、EPA 、優質蛋白 、18種水解胺基酸鈣、膠原蛋白、維他命、礦物質等~
性質溫和, 補而不燥~



虱目魚精功效:
 營養補充
 養顏保健
 增強免疫力
 減輕疲勞
 促進新陳代謝
 孕期養胎、產後上奶
 手術後調理





不同體質人士都可飲用這款魚鱻森 - 虱目魚精,
無論燥熱、肝火盛、經期、感冒時都飲得,
如果發炎中就先避免喇~


大人同小朋友都可以補一補, 是補身養生的好產品!!






適合人士: 準備/計劃懷孕、孕婦(胎兒)、坐月、兒童、青少年、老人家、手術後調理、身體虛弱、養顏保健。 

威水史:
魚鱻森榮獲由國際 Asia Pacific Anti Additive Association 亞太無添加餐飲食品發展促進會頒發的《2018 A.A.無添加三星評級認證》 !!

購買點: 萬寧有售







Website(HK): https://www.mrfish.com.hk/
Facebook: https://www.facebook.com/mrfishhk/




* * * * * * 

Follow: 




沒有留言:

張貼留言