2019年7月14日 星期日

[暑假好節目] 深圳動物園 一家大細親子遊



放暑假諗定節目未?
我哋今次一家大細去咗深圳動物園玩,其實都幾抵玩
因為一張成人飛可免費帶一個120 cm以下嘅小朋友入場,即係一大送一小!

今次係丁丁第二次去深圳動物園,上一次我哋睇咗好多唔同嘅動物!
今年我哋帶埋細細,佢第一次去動物園,
除咗睇動物外,我哋更睇到好多不同嘅表演,
好似鸚鵡表演、海洋劇場⋯⋯仲有玩左好多兒童機動遊戲,一樣好開心!

原來深圳動物園響夏天都有個小型水上樂園,
另外加錢入去就玩得,因為我哋今次冇準備所以留返下次啦

300多種野生動物,更有熊貓、獅虎獸等珍稀動物
有各種動物表演
好近深圳地鐵西麗湖站,交通方便!
一張成人門票可免費攜同一位1.2米以下小童及70歲或以上長者入場 (必須出示有效證件)


小提示:
入園時可以加錢¥50 買遊覽車車飛及機動遊戲套票,全日就可以不限次數搭遊覽車,動物園面積真係好大可以慳返好多腳骨力!而小朋友就可以盡情咁玩機動遊戲~~
最好就買張國內電話卡,順便幫WeChat增值,咁樣消費就更加方便因為佢有啲汽水機都係用WeChat俾錢㗎!



* * * * * *

沒有留言:

張貼留言