2019年7月11日 星期四

★Lumiere『PSR肌源細胞再生療程+ 活氧細胞動力療程』★

老公問我想要咩, 我答佢:「我想要青春呀!!」佢即刻O左咀, 哈哈哈!!! ANYWAY, 笑還笑, 我真係認真架! 做左阿媽, 你估唔使KEEP架咩, 唔KEEP真係會變做黃面婆架~ 所以!! 我BOOK左去Lumiere做『PSR肌源細胞再生療程+ 活氧細胞動力療程』!!! 為自己皮膚 #增加彈性#提升緊緻#水潤度!!


美容師先幫我分析肌膚狀況, 再建議用針對性既療程組合! 『PSR肌源細胞再生療程』一步可改善面部皮膚問題, 真係快靚正! 而家Plasma既技術已經可以用係美容層面,仲要係英國機! PSR有七大功效:✔改善活躍粉刺、✔改善色素沉澱、✔眼部及眼瞼提升、✔減淡黑斑、✔改善暗啞、✔細緻毛孔、✔減淡魚尾紋!
打完之後重整肌膚底層膠原,喚醒肌膚更生,有效解決衰老問題,皮膚回復健康水潤飽滿。之後再做『活氧細胞動力療程』, 佢係用儀器打開皮膚細胞膜微通道,輸送高濃度修復因子,提升細胞更生同回復健康狀態。
我做既過程好得意, 會有好多燒炮仗既聲, 但一D都唔痛, 只係暖暖地咁~~ 之前試過做高能量既療程, 痛到一個點, 反而『PSR肌源細胞再生療程+ 活氧細胞動力療程』就唔會痛, 好岩怕痛既朋友呀!! 美容師見我鼻位毛位偏大, 建議重點加強添, 服務好好! 做完就會敷返COOLING MASK, 就完成喇! 無紅無痛無敏感! 美容師提醒我, 記得做多D保濕就OK~

一個星期後,feel到自己皮膚會越來越明亮有彈性, 毛孔細左,虎紋又淡左。1年後仍持續增生膠原蛋白, KEEP住年輕!!!
---------------
LUMIERE限時優惠!!!
首40名幸運兒可以免費體驗PSR肌源細胞再生療程 (鼻+面頰) + 活氧細胞動力療程 (全面)
想就快啲登記: http://bit.ly/2WytMOY
---------------

沒有留言:

張貼留言