2018年7月7日 星期六

[簡太廚房] 親子活動~齊齊做藍莓芝士蛋糕!慶祝父親節+細細佬生日

6月時,慶祝父親節+細細佬生日,
我同丁丁合力整了個藍莓芝士蛋糕~~~

丁丁對於做蛋糕呢回事顯得非常雀躍~~
可以參與,跟媽咪一齊合作,
令佢既信心提升!
加上我地既讚賞,佢更開心~~~
真係開始有做家姐的風範!
所以我時不時都會比丁丁參與,做下小甜品小蛋糕~
(事後要清潔廚房同飯檯就辛苦少少XD)



藍莓芝士蛋糕:


材料
cream cheese - 500g
牛奶 - 300g
魚膠粉 - 40g
雲呢拿油 - 少量
消化餅 - 6-8片
無鹽牛油 - 50g
藍莓果醬 - 個人喜歡

可做成 8寸 蛋糕
但我模具好像是6/7寸,所以出來較高身,
有多的芝士蛋糕我再分到兩個小模中。



先把消化餅打碎,加入已溶的無鹽牛油,拌勻。


放入蛋糕模,壓平。
再入雪櫃,備用。


cream cheese打軟,加入牛奶,加入雲呢拿油,拌勻。
將魚膠粉加少少水,再加熱溶化,倒入芝士牛奶中,拌勻。
再加入藍莓果醬,大約8大匙左右,
因為果醬本身都好甜,所以我無再加糖,
如果喜歡甜甜味道,可以自己加糖~~~


放入雪櫃冷藏。


小小的芝士蛋糕,加上喜歡的水果及藍莓果醬,
就成了飯後甜品~


大的芝士蛋糕就作為朋友們慶祝細細佬1歲生日 的蛋糕~~~~





* * * * * *


更多適合小朋友的食譜:
[簡太廚房] 草莓牛油Cupcake - 光波鑪食譜

沒有留言:

張貼留言