2016年11月7日 星期一

[旺角.食記] OLD SCHOOL韓燒之夜 @ 金甲韓國料理

係旺角行街抽起條筋, 想食韓燒, 見金甲呢間都幾抵食就上左去~
環境都幾好WOR!!!

仲要好多款式!!!!!!
除左唔同既之肉類之外, 仲好熟食、炸野、湯水、甜品、生果......


前菜都有好多款添!! 個人推介泡菜、拍青瓜、魚仔、酸翹頭!!


個鑪未熱, 就先食前菜、刺身同壽司先~
刺身只有三文魚, 味道正常, 可以多食~~ 壽司都有幾款, 但都係唔好食咁多, 我想食燒肉呀~~



肉類比較出色既有牛肋骨、雞亦、辣豬肉、護心肉~
其他, 好似多春魚、魷魚鬚、腎、牛舌, 我地都食左好多~~
可惜個人覺得海鮮同蔬菜唔足夠! 吃得太多肉, 會覺得HEAVY!



我仲將牛肉+泡菜卷埋一齊食, 正好多呀!!!!!


最後, 我地仲將生果盤的菠蘿放埋去燒, 變左燒菠蘿, 好食好多WOR!!!!!!!! XDXDXD


 
飲品同甜品都有好多選擇!


健康工房的飲品最好, 清熱氣, 無咁罪惡感呀食咁多肉!
甜品我拎左燉奶、抹茶奶凍、葡撻, 都好好食呀! 仲有無入鏡既JELLY、桂花糕、雪糕都好食得過~

反而我唔記得拎豆腐花呀!!! (好想食T_T)


* * * * * * 

金甲韓國料理
網址: http://s.openrice.com/QrbS0bRq200
地址: 旺角 西洋菜南街74-84號旺角城市中心4樓
電話: 3188 2112

* * * * * *



Follow: 


沒有留言:

張貼留言