2016年11月15日 星期二

★Time Traveller LUMENIS真空無痛脫毛療程★

美容科技真係越來越先進同人性化!!
今次我去了 Time Traveller 做脫毛療程~~
過程真的快、靚、正!
比起平時做開既快超過一半時間~~
仲要完全無痛添!!
真係好舒服~~~
等我再詳細同大家分享下啦!


位於尖沙咀的Time Traveller, 好近港鐵站, 唔使3MINS就到!
入到去地方簡潔明亮!



職員先介紹他們的設備, 有梳洗地方, 可以方便客人做FACIAL前先落妝.
也有咨詢房, 職員會先詳細解釋每個療程的資料, 清晰又可靠!
佢地仲有自己既laboratory, 會調配最岩客人的保養產品添~


而我今日做既就係真空無痛脫毛療程!!
用了美國進口儀器機 - LightSheer® DUET™,
榮獲了美國食品及藥物管理局(FDA)認可為毛髪永久性減少!
"槍頭"比較大~ 仲用了全球獨有真空脫毛技術,
最適合大部位使用! 
其專利的Chilltip冷凍保護 , 相對755NM及1064NM的機, 痛楚指數是最低的!



唔使做COOLING, 直接用剃刀剃走比較長既毛毛, 就可以開始打!
"槍頭"好似吸盤咁吸吮了我的皮膚, 再進行紅外線激光,
好得意, 最重要係唔痛架!!!!
吸下吸下, 暖暖地咁先完成~~~
比傳統激光脫毛更快速、更安全、更舒適!
做完上手臂, 都無紅腫無受太大既刺激!
所以只係搽返少少滋潤既CREAM既走得~
快到呢!


上圖, 仲有毛毛未處理
下圖, 岩岩打完激光

因我本身皮膚都已經有少少乾, 所以治療師都提醒我記得常保濕, 唔好日曬就OK!
Time Traveller 的 LUMENIS真空無痛脫毛療程, 
真係好岩怕痛但又想無晒毛毛既SIS!!
過程仲要好快!!
就算係OL, 偷個lunch來做都得添~~
黎緊冬天, 其實好岩做脫毛, 
因為唔怕曬到嘛, 到夏天時你就有光滑無毛毛既皮膚喇!
yeah!!





* * * * * *


是次療程由 Time Traveller 提供


* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com






沒有留言:

張貼留言