2016年11月4日 星期五

★Day n Night都要做好頭髮保養, 日本熱賣的全新Pantene免沖洗修護系列★

女生總是想要一把長長秀髮來加添仙氣!
小女自從生小孩後, 為了容易打理, 就剪短了!!!!
不過, 現在又再默默留長, 我還是喜歡自己的長髮look~
但, 在留長頭髮這時間, 真的很考自己的耐性!
因為...... 髮尾的髮質總是不好, 常常開叉! 而髮頂又常因靜電、毛燥... 都不可以乖乖貼服~
每天都要花好多時間去處理......
真的好想剪走了結它們!!!!!!!!!!!!!!
難道, 真的沒選擇~~~~??!!!
nonono!!!!
我岩岩發現了在日本超級熱賣的髮の保養術~~~
就是全新 Pantene 日本免沖洗修護系列

左邊: 深層損傷修護精華乳
右邊: 深層損傷修護精華露

都是今年2016年10月才推出的呀!!!!
一支朝早用, 降低外在損傷~ 滋潤保護秀髮, 免受因紫外線、吹風機等導致的乾枯~
一支晚上用, 夜晚沐浴後, 頭髮受熱, 髮絲鱗片微開時用, 精華輕易深入髮芯, 效果加倍!
好好掌握修護的黃金時間!!!!


早上出門前可以用深層損傷修護精華露
每天我都會同直髮夾來做造型, 所以翇尾很易乾燥開叉毛燥..... 總之一個字 - 差!


用精華露大約噴7-8下, 就可以cover全頭~


頭髮除了有好似剛剛洗完頭既香味外, 仲好似岩岩做完treatment咁有返光澤~
也順滑了超多, 用密齒梳都唔會卡住!


出門前只要花少少時間, 真係唔使多, 15秒就得!!
好似做左個日本treatment咁呀~~
清爽不油膩添~~ 


到晚上, 就用修護度出較高既精華乳


唔洗沖水架!!! 洗完頭吹乾就可以用~~!
好喜歡其香味, 淡淡的~~ 舒服的~~
一pump的份量就夠我用! 


我都係主力搽在髮尾這重災區!!
唔使等, 搽完就訓得覺, 用一晚時間來深層滲透!! 
我覺得好正呀, 好方便我呢個大懶人!


訓完就有靚髮尾, 快過去salon搞半日呀!
唔怪得之日本大熱, 賣出過百萬支啦!!
早晚用呢兩支日本免沖洗修護系列配搭使用, 
由基底做起打造好髮質~
輕易掌握一天兩次黃金修護 GOLDEN TIME!

養好把頭髮, 慢慢留長!! 
好期待回復長長秀髮既自己~~~ HAHAHA!!!


送比大家既優惠, 仲唔快d click黎睇下: https://goo.gl/etTUUD

#Pantene #全新日本免沖洗修護系列 #頭髮黃金修護 #GOLDENTIME


* * * * * *


是次產品由 P&G 提供


* * * * * *


Follow: 

沒有留言:

張貼留言