2019年9月23日 星期一

★無害無添加! LabNo 逆齡緊緻精華 Lifted Idebenone Serum★

有陣時返工同vendor電話上開會,
到真係見面時, 佢地都會話「乜你個樣咁後生既?」
雖然姐我見慣風浪, 我都會暗地裡開心一下!
係架, 比人讚當然係開心事!
我成日都話, 就算工作同生活幾忙, 都要對自己好!
吃得好, 睡得好, 仲要皮膚好!!!
這樣, 行出來都有光澤感~~



無害無添加的護膚產品就最岩我呢D中女~
LabNo的逆齡緊緻系列(Lifted Idebenone) 重點幫我 抗氧 緊緻 修護!
以權威性醫學抗皺成分IDEBENONE(艾地苯醌)為核心,
配合獨家納米專利滲透技術,
發揮極緻抗氧功效, 完美撫平細紋, 締造緊緻滑溜稚嫩肌!



LabNo 逆齡緊緻精華
LIFTED IDEBENONE SERUM

身為中女, 我會每日都搽精華!
原因好簡單 - 一支精華就做到多方面高效修復!
撫紋 抗氧 緊緻 修護


LabNo 逆齡緊緻精華用上了獨家專利Idebenone膠囊技術,
一方面減少外界物質對肌膚帶來的刺激,
另一方面幫我將抗皺成份深入肌膚底層, 完美撫平細紋~


質地是淡黃色帶有超微小顆粒,
搽上面, 一推開就可將精華成份充份注入面部肌膚!
好舒服好保濕~
就算是日曬後用都不會敏感!用後皮膚更覺緊緻添~~



如果用埋同系列既產品, 更加發揮全面功效~



逆齡緊緻柔膚水 (LIFTED ESSENTIAL IDEBENONE TONER)
- 加強高效保濕



逆齡緊緻眼面霜 (LIFTED IDEBENONE CREAM)
- 針對眼周脆弱肌膚, 完美撫平眼部周邊細紋!





肌膚要好好保護, 才可以逆齡抗皺,
用上無害無添加的 LabNo 緊緻精華系列,
非常溫和, 不怕刺激肌膚,
更加入了抗皺專利配方~
想一年比一年青春, 做一個童顏中女不是夢~~





#LabNo #逆齡緊緻 #敏感肌適用 #萬寧獨賣




* * * * * *

Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言