2019年9月10日 星期二

[遊樂小記] 九龍灣MegaBox 全新翻新 - E3 CLUB PLAYLAND

剛於8月尾才完成全新翻新的 E3 CLUB PLAYLAND,
我地已經去左玩喇!!!
正所謂早去早享受, 遲去變殘舊 XD
我特別喜歡去新場玩~~
一黎有新鮮感, 二來所有設施都新淨D~ 哈哈!


當日也是 Mameshare 網上親子平台兩歲生日party~
也玩得特別開心~~

先來介紹下E3 CLUB PLAYLAND有咩新野!


Playhouse必備的波波池由以前的七彩色變為珍珠白+tiffany blue,
成個場即時明亮左!! 影相出來都好靚添!!


必玩 - 垂直滑梯!!!
真係細膽D都玩唔到......
(我呀, 我唔敢玩, 反而丁丁玩得好開心)


更有投影滑梯, 非常有趣!!



滑梯後面就是大型迷宮, 有不同的障礙物, 仲有旋轉滑梯,
小朋友爬上爬落, 勁放電!


跳彈床~




小型波波池比細B玩, 
同場仲有好多玩具、大型積木、車車, 乜都有齊, 玩到唔捨得走~~



多謝 Mameshare 邀請我地一起去參加生日PARTY!!
小朋友開學前最後一擊, 個個都玩得好開心!
Happy Birthday to Mameshare!


mameshare親子平台
提倡「生活即教育」,匯集不同界別專業人士向天下媽媽分享管教方案及提供活動資訊,不鼓勵為升學而催谷,讓孩子從玩樂中學習,珍惜童年愉快成長。
E3 CLUB PLAYLAND (Megabox 店)







歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言