2019年1月16日 星期三

★媽媽留意!可以訓住瘦,出返明顯腰線!VITALAGE 的 EMSCULPT®強肌塑形療程★

上次出活動, 終於夠膽著返我既短身毛衣,
少少露下腰仔!
朋友見到都大讚~~ 話睇唔出我已經生左兩個小朋友~~
氹到我好開心!!

其實生完之後, 自己肚皮真係鬆到一個點……
坐月湊B已佔去大部分時間,
要再搵時間做運動? 咪玩啦, 比我休息多10分鐘好過!
所以我生完頭3個月都放棄自己了……
好在之後自己修身都叫快,
在大半年內已回到以前的體重,
可惜, 肚皮鬆弛位置真的很難改善!!!


朋友介紹我去VITALAGE試做Emsculpt,
上網SEARCH, 原來係用電磁能的技術,
針對運動神經細胞, 產生動作電勢,
從而直接刺激肌肉收縮!
30分鐘的療程就可以達到肌肉高頻率高強度地收縮二萬次!!
而且MSCULPT®已獲美國FDA及歐盟CE雙重安全及成效認證,
以及得到七個臨床研究支持!
好放心呢~~~


上到去VITALAGE,
先會填個人資料, 再同專業顧問傾下身體情況,
記得, 月經期是不可以做EMSCULPT® 強肌塑形架!




之後就可以入房接受單對單的療程.
部機就好似兩個大熨斗咁,
貼實需要強化體型線條既地方, 我就係肚皮位置.
有樣好, 就係著住衫已經可以做機, 好方便!



過程會由弱到強, 一開始先試30%,
按個人接受程度慢慢加強~


每一round會有3種振動模式,
第一階段會好似震拍,
第二階段就會是加強版,
到第三階段就變得舒服少少, 揼揼下咁~
30分鐘就是不斷循環這幾個steps~~
我去到最後10mins都可以接受到100%!!
不算超級痛, 我覺得可以接受喔~

做完30分鐘後, 不會紅腫,
但會帶點少少酸酸軟軟, 畢竟都做了高頻率的強化運動~
重點是, 我訓係度就做左一星期以上的運動量~~~
今次真係訓住瘦呀!

做完後不需要康復期, 基本上同平時一樣,
只需多喝水, 補充水份, 保持良好的新陳代謝~
好啦, 同大家分享下生完兩個都仲敢露腰既我XDXD



個人覺得EMSCULPT® 強肌塑形療程好岩產後媽媽,
因為陀BB時, 肚皮擴張得太大, 好易出現腹直肌分離症 (Diastasis Recti),
而家經過EMSCULPT® 強肌塑形, 可以強化返腹部的肌肉,
增加肌肉纖維數量 (Hyperplasia) 及體積 (Hypertrophy),
除了 塑形, 更可減脂添架~~
產後媽媽都可以有返美美的腰線!! 重拾自信呢~~~





VITALAGE更送了非常好用的產品給我呢~~
包括:
Vitalage Hyaluronic Acid Mask
md:critical step 3D Moisturizing Sunscreen Protection SPF50+
Colorescience Sunforgettable Brush-on Sunscreen SPF50
ZO Skin Health Sunscreen + Primer SPF30 Protection
ZO Skin Health Exfoliating Polish 面部磨砂

全部都好岩用呢~~



* * * * * *

VITALAGE
12/F, Redana Centre, 25 Yiu Wa Street,Causeway Bay Hong Kong
香港銅鑼灣耀華街二十五號丹納中心十二樓全層
電話 (Tel): 852 3184 6198
WhatsApp: 852 5164 6403


* * * * * *


#VITALAGE #HIFEM #Emsculpt #馬甲線 #人魚線 #蜜桃臀 #六塊腹肌 #VanquishME #隔空溶脂 #消脂塑型 #強化肌肉 #Ultra360 #HighIntensityFocusedElectromagnetic #肚腩 #sixpackabs #abs #鍛鍊肌肉 #體型線條 #beautyblogger #colorescience #zoObagi #VITALAGEmask #mdceuticals3Dsunscreen



* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk



沒有留言:

張貼留言