2019年1月5日 星期六

染眉膏分享 有伏有唔伏!



身為敗家媽媽,都好深明錢係要使,但都要使得岩同使得值!化妝品係媽媽的奢侈品 
所以我都會成日搵好用既開架品牌,比專櫃品牌平丫嘛
但有時都會中伏

今次分享下點伏啦~~染眉膏我用左好多年,呢2、3年都用開etube house,啲色好岩我之餘又平!可惜份量感覺偏少好快用完一支,所以有次我試下轉用日本既Majolica Majorca,佢地既眼影同睫毛液真心好用,所以先會買呢支眉膏,可惜錯晒!!!

Majolica Majorca,得3色可選,全部都唔岩我,深色又太黑、淺色一睇就唔係路,買左中間色號,點知上眉才發現是啡色偏紅 好古怪!而且太濕,刷子掃上去變得好厚身,仲要好難乾⋯⋯

Heavy Rotation,呢期轉用呢個開架日牌,好好多!!!普通正常啡色,刷子幼細,不會一大pat,易掃,易乾!!
其實我要求好簡單架咋~~

Heavy Rotation $59 sasa有售

* * * * * *

沒有留言:

張貼留言