2019年1月9日 星期三

★睇得清晰又舒服 CooperVision 氧氣Con★



新一年新挑戰!辭工後休息了半年做全職媽媽既我,又再重回職場了!最令我不習慣既係要對住電腦8個鐘,不嬲都戴colour con既我雙眼變得好易乾,但我早前出席活動,接觸左一款新的隱形眼鏡,雖然唔係colour con,但戴上去好舒服!佢就係CooperVision!活動當日更請來了CooperVision嘅代言人兼美妝達人 - 曾樂彤,分享了2019春夏流行眼妝。原來選適合自己既眼妝,可以有令眼睛更有神更明亮!我試戴左CooperVision 的 MyDay,有高透氧,可以令眼睛更健康,更淨白,同時高含水量,戴足一日都唔會又紅又乾添~~

CooperVision 仲有出近視/遠視、散光、漸進(老花),想體驗CooperVision有幾舒服,而家體驗CooperVision可獲萬寧購物禮券,每逢購買2盒隱形眼鏡可獲港幣50元萬寧禮券。

沒有留言:

張貼留言