2017年8月1日 星期二

★北歐風格 仲夏之樂 ♬ 來自瑞典設計的Sudio Regent★


呢排我好努力咁煲緊韓劇呀!
岩岩追完[被告人],超好睇,劇情緊湊!
我都係鐘意睇劇情片多架喇~愛情片真係無咩興趣XD
在家有時想開大聲睇片立體D,
但有BB在家,不想吵到他睡覺,我就會戴上headphone~
沉醉一下,享受一下!

近來愛用 Sudio Regent~
Sudio是北歐瑞典設計來的喔!
Regent這系列就是無線貼耳式耳機~




早前收到時,開心得不得了!!
剛巧我跟老公共用的大耳機有點壞了,
還在想買什麼牌子好~HAHAHA!!





網購的威力真係非常大~
安坐家中,上網click幾click,
過幾日就收到包裹,仲要包裝得非常好!!!
拆開後,就有 Sudio Regent 耳機box set連TOTE BAG。
白色盒子,配紅色緞帶好優雅!
(盒子之後用來做收納也是很好很實淨的!-媽媽OS)



Sudio Regent 無線貼耳式耳機
我選了黑色!果真無選錯!
實物靚到一個點呀!
黑色的磨砂及拋光處理令耳機很有質感~
加上金色配搭,好時尚~
絕對有北歐風格的簡約利落!

無線處理勁好,唔使再插線又繞來繞去打晒結咁,
成件事變得輕鬆又瀟灑!



機身簡潔,只有數個按鍵,
輕易連接藍芽,
可調節音量大小、上下曲目等~
iPhone、Android系統、平板電腦等所有具藍芽連線功能的裝置皆適用!





配件另有充電線及音頻連接線,
我想音頻連接線的用處不是太大,因為大家都會用藍芽呀!
(除非是好舊式的播放器吧~會有人還在用嗎~?
    所以是蠻貼心的產品!?)

Regent採用了Bluetooth 4.1先進技術,
其電池可不間斷使用超過24小時!!!
待機狀態也可頂個20天!
好岩我呢個成日唔記得叉電既大頭蝦~XD
就算無電,快叉10分鐘就可以用~
要完整充電也只需120分鐘。



藍芽連接又快又準,過程不用十秒就完成!


經過我數星期的使用!
我好肯定其音質真的很好~
流暢度高!聲效非常清晰!
而且隔音不錯~
就算開得大聲,旁人也不察覺~


同埋,我真心覺得Regent好型仔!!!!♥♥♥♥♥
外觀設計好有時代感~
好岩我STYLE~

而且佢有可摺疊式設計,帶出街都好方便,
重量只不過係177 克,唔會好似傳統款咁大舊 。


另外,Regent有可換置式的外蓋,
簡單轉換不同的外蓋,就輕鬆搭出個人風格!
好岩喜歡新鮮的香港女生!

呢個夏天特別有禮~
凡單筆訂單購買,即送時尚托特包架!
(價值HKD189)


想聽歌煲劇,自己一個開心ENJOY,
Sudio Regent為我帶來不一樣的時尚體驗呢~~




好了好了,你都心動了嗎?
送給大家的優惠:
香港/澳門官網限定
全館商品85折優惠代碼:MrsKan
只要在官網用我既優惠代碼,就可以85折買回家喇!
平時去HMV/LOGON買無折扣的喔~

網購是全港澳免運,三天快遞送到家!
非常方便~~







* * * * * *


SUDIO
www.sudiosweden.com
Instagram: /SudioSweden; #sudiomoments
Facebook: /SudioSweden; @Sudiosweden

香港門市銷售點: HMV, TOYS & GAMES, LOG-ON, CD WAREHOUSE


* * * * * *


Follow:FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記


歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk























沒有留言:

張貼留言