2017年3月20日 星期一

★OL女生必備,全新VS首創修護X造型雙效精華系列★

大家都知小女日日都用直髮夾架啦~
呢個就係髦毛孩兒的小悲哀......
每天都要花時間去將毛燥雜亂的受損髮絲變得順滑,
頭髮每天都被我傷害,
我也不想的喔~~
所以平時都會努力去修護!!
但洗吹後又要加修護, 出門前又要加造型......
真的花太多時間了, 也會不自覺地加重了頭髮的負擔~
令頭髮變得更加脆弱...... 慘慘豬~~~


而VS今季就推出了全新首創的修護X造型雙效精華系列!!!
護髮+造型一支搞掂~~
呢set護髮精華係咪好吸引呢~~~
呢個系列仲有三款產品, 岩晒不同人的需要添!
仲係GD做代言添架~~ 

瞬效保濕順滑精華水 100ml $89.9 
光感塋潤美髮油 100ml $59.9 
盈捲修潤彃力素乳液 100L $59.9


呢支瞬效保濕順滑精華水, 個人非常喜歡!
因為佢就好似肌膚用既爽膚水咁~~
可以好快就幫頭髮補充水份~ 恢復彈性!
同時又可以防熱, 岩晒我日日用直髮夾/造型夾~


使用簡單又方便~ 只需在造型前噴幾下護髮精華水~~


雙效精華就可以令頭髮順效無咁毛燥, 減低受損髮絲的出現!
之前既造型更可以longlast d, 唔會咁易塌添!


光感塋潤美髮油,
用法同平時既髮尾油一樣~~
質地當然係oil啦!!


佢係噴裝, 份量比較容易掌握, 
唔怕好似開口裝既髮尾油咁, 一下倒到成手都係~~


可以好平均地噴灑在髮尾!
又或者好似我咁先噴在掌心再抹在髮尾~
好快就可以令頭髮回復光澤感! 天使光環立即入手啦!!
((記得唔好一野就將護髮油噴頭頂, 會太油架!))


盈捲修潤彃力素乳液 
呢支造型精華就岩捲髮用, 可以高效保濕同時防熱~


乳液質地好輕盈, 但又可以令頭髮有造型層次!


只需抹在需要的範圍,
之後再用捲髮器就ok! 比無用造型精華更hold得耐架~~


好似我一樣的OL, 平時趕出門口, 成日都頭髮亂亂,
而家我只係用瞬效保濕順滑精華水,
就可以幫我既毛燥頭髮乖乖聽話!!
真係又快又好用!!!


仲要好乾爽, 唔會有油膩感~~~


化好個妝, 都要配合一個整齊既髮型先叫好!!
呢set護髮精華, 一定幫到大家~~
我出街啦~~ 88~~



* * * * * *


是次產品由 P&G 提供


* * * * * *





Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言