2017年3月1日 星期三

★化妝同時護膚, 推介選用礦物產品 - BareMinerals★

無錯,作為一個大肚婆⋯⋯
我真係最唔乖果個黎架啦,
又唔認真戒口啦又忙返工休息時間少啦,
仲要成日化妝貪靚~
朋友們都話邊有咁過份既準媽媽!
但,以我懷孕第二胎來說,真的,愉快的心情比什麼也重要!
(當然太過份的傷害性的想不用想喔)
所以我仍會衷於自己,做個開心美麗的準媽媽~~~

今次選了礦物產品,減少對身體的負擔!
一於化妝同時護膚~
而最出名的礦物產品牌子,一定是BareMinerals!
佢地既化妝品可以話:Makeup so pure you can sleep in it
訓覺都唔使落妝!XDXD
唔怪得我個空姐朋友咁愛用啦!
 

BareMinerals 的產品都是有礦物成份~
白色的就是礦物抗氧防曬底霜 SPF50!



洗完面,爽膚水日霜後用,
薄薄地搽一層,好快就吸收好,清爽光亮!

礦物抗氧防曬底霜特別揀選喜馬拉雅山上的烏奴龍膽花萃取,
其抗氧化效能比一般在平地生長的烏奴龍膽花高出十倍,
對抗游離基及保護細胞免受損害!

佢仲有高物理性50度防曬及加入天然保濕成分,
一支底霜已經包括了防曬、保濕、均勻膚色的功效!
仲可以抗氧化添~中女最重視XDXD


透亮礦物粉底SPF15
其實我係第一次接觸礦物粉底呢~
點知一試就愛上了!


BareMinerals的獨有礦物配方,
不含任何化學物質如焦油系色素、滑石粉、油份、蠟質、香料及防腐劑等,
絕不對肌膚構成負擔!
佢只得五種礦物成分,都係蘊含豐盈滋養~
可以令到肌膚保持滋潤,同時撫平幼紋和皺紋!


用法都比想像中簡單!
搽完底霜等一陣,其實推開十多秒就吸收好,
再用 BareMinerals透亮礦物粉底SPF15,
打圈、敲兩下、掃上面,搞掂!XDXD

好啦,我講多少少~~
先將礦物粉倒少少去蓋度,
再用佢地既專門配備的掃打圈,
確定掃毛沾上粉,
就可以輕敲出多餘的粉未,
由外到內的打圈打圈咁掃上面~~~
記住是先由外面掃起,一般我地都係由內到外,但礦物粉就要相反喔!

PS:好想讚盒子的設計,唔會一次倒好多粉出來,令手殘既我都可以好易控制份量,貼心喔~~

掃毛是超級超級柔軟的,
連微細位都掃到,非常舒服好用!


上完面,感覺好清爽,零負擔咁!
但細看就發現已經遮了紅印、均勻膚色!
質感好細膩,帶有自然光澤添~~~


之後好似平時咁化妝,都要定妝架!
簡單得來又精神明亮~
自然好氣息!


用左一排,已經深深愛上了~~!!!
化妝同時護膚,用法又快又簡單!
邊個話大肚婆唔化妝架~
睇你識唔識揀姐~XDXD
好喜歡神彩飛揚既自己!繼續開心懷孕!




* * * * * *


是次產品由 BareMinerals 提供


旺角朗豪坊Beauty Avenue 2/F       2466 2128
尖沙咀海運大廈Facesss                 2995 3065
銅鑼灣祟光百貨B1 /F                    2796 2066
尖沙咀祟光百貨B1 /F                    2918 0592

* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com




沒有留言:

張貼留言