2017年3月13日 星期一

★化妝>卸妝>保養, 我有法寶幫手慳時間! Kiehl’s 深夜奇蹟溫和潔顔油 ★

愛化妝的女生要注意!!!
有無覺得化完妝, 又要卸妝,
卸完妝又要保養, 真係好累人呢??!!!
有的請舉手!

要留心了, 今次同大家介紹超好用的慳時間法寶!!
100%超完美潔淨卸妝, 再同時深層滋養肌膚~
佢就係Kiehl’s 的深夜奇蹟溫和潔顔油::::::


佢係Kiehl’s今年的新產品!!
之前我一路都係用佢既SKINCARE,
今次Kiehl’s出卸妝產品, 我都非常之有信心!!!



深夜奇蹟溫和潔顔油
加入了優質的橄欖油、月見草油及薰衣草精油~
可以高效潔膚同時深層滋養肌膚,
及享受薰衣草香氣帶來的舒壓功效~!!!
仲有不含礦物油及不生粉刺配方, 適合敏感肌膚使用架~



平時出街都係輕量版的full make up,
但用既都係防水防油產品, ((有追開post既朋友都知我油眼人喇))
所以卸妝品一定要非常強效, 個人用開卸妝cream同oil,
今次就試下Kiehl’s 深夜奇蹟溫和潔顔油work唔work先!



潔顔油有陣陣的薰衣草香氣,
無色的油質, 可以非常輕易去晒所有彩妝!!!
連眼線都溶晒, 唔"拿"眼, 超級潔淨~~
重要過水乳化後都好滋潤! 完全唔乾緊, 好飽滿!!!



洗好面, 有先前既打底, 再加埋呢支 Kiehl’s 深夜奇蹟修復精華露!



這支精華露蘊含99.8%天然成分,
是不含Paraben防腐劑的面部精華油!
絕對係晚上最好的護膚朋友!!



吸收快, 又滋潤, 唔會好"立"身,
春夏用都ok!
可以幫我重整、修復並更新肌膚, 令肌膚更細緻健康






用左一排, 肌膚都有更好的狀態!
幫我對抗超級忙的生活節奏~



你都想有magic night~
快d去 Kiehl’s 親身感受吓佢地既深夜奇蹟感覺喇!!!!




* * * * * *


是次產品由 Kiehl’s 提供


* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言