2016年6月17日 星期五

★抑制色斑?! 我用日本醫藥部外品-ShimiAX打斑膏★

小女不是白美人, 常常羨慕別人有白雪雪的皮膚.....
朋友戲言, 不白的人不會出斑, 我應該會煩少一樣野~
其實... 我係出左但唔顯眼咋!! _:(´□`」 ∠):_
鬼叫自己keep住黑, 一黑就白唔返......

唔通要打小人咁, 打打打到...惡靈退散!!!!
去去去, 黑斑走!


咁又唔使, 收到Kracie最新醫學級產品 - ShimiAX打斑膏!! 同美白mask~



是有日本「醫藥部外品」認證, 獨有藥用成份!
最特別是添加了高濃度的維他命A,連同維他命C、E ~
來一個三重夾擊黑斑!!!
- 維他命A 加強肌膚細胞的再生能力
- 維他命C 有效抵禦紫外線侵害
- 維他命E 有防禦抑制的作用, 保護肌膚組織


6月頭已經開始用緊, ShimiAX 打斑膏無香料、無著色, 好似普通cream咁
滋潤成份都好高!
用法簡單, 我係洗面後用爽膚水, 再用打斑膏重點塗於色斑位置上~
慢慢按摩, 完全滲透就ok!!


搽完好舒服, 無刺激感架!



用左兩星期, 開始見到效果~
白圈圈著的, 就是平時最快出斑的地方, 因為是日光最易長時間照到的地方!!
可以看到真的有減淡到, 仲可以抑制黑色素再生!!
我覺得面部的雙頰有白了!!


之後再用美白mask雙管齊下, 當然更好啦!


仲怕夏天出街、去沙灘曬太陽??
出街前塗定防曬產品, 晚上搽ShimiAX打斑膏就無有怕啦~~



* * * * * * 


銷售點:萬寧


* * * * * *


是次產品由品牌提供


* * * * * *

Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 




沒有留言:

張貼留言