2021年3月4日 星期四

[遊樂小記] 超大草地 - 添馬公園


上星期放假, 同丁丁細細去左大草地hea玩~
果日朝早落過雨, 所以我地都唔敢坐低野餐,
又因為咁, 行裝仲輕鬆添, 我地淨係帶左泡泡槍同飛碟,
都玩左好耐!




平日+天陰既關係, 真係少人到不能相信自己既眼睛!!
平時爆多人既草地, 而家一望無際!!
我地超開心咁獨享左呢一個咁靚既環境~~

 


細細既米奇泡泡槍仲吸引左個金髮小美女過來一齊玩!
玩到我地影相時, 小美女都要行過來攝鏡一齊影~
so adorable!!!




附近行前D就係金鐘灣仔海濱長廊架!

 
丁丁很眼利, 一下就見到好得意有趣既微型展品~
#安泰微型工作室 On Tai Mini Workshop 製作的微型藝術作品展!
以1:12迷你家的時光盒子, 重現舊時老香港情懷





順便可以同丁丁細細講下以前的香港生活, 好有趣!!



下次天氣好時,
我地再黎呢個大草坪野餐啦~~
附近配套都好足夠架!
係地鐵行過來都係5分鐘,
有齊洗手間、汽水機等~


添馬公園
交通:金鐘站A出口, 步行約5分鐘




* * * * * *




STAYCATION:
☆親子遊☆ 香港百樂酒店 - 家庭樂 Staycation
☆親子遊☆ 香港百樂酒店 - Lunch Buffet
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣酒店篇 (http://bit.ly/2My9K2G)
☆親子遊☆ //香港.大嶼山// 愉景灣沙灘+全港唯一沙灘遊樂場



其他郊遊記:
[遊樂小記] 香港最古老的西式教會建築物 - 聖約翰主教座堂
[遊樂小記] 柴灣秘境 - 神秘古老石橋 「猛鬼橋」
[遊樂小記] 超近港鐵站的行山路線, 岩晒一家大細去!
[遊樂小記] 糖果色系打卡運動會 @ 昂坪360
[遊樂小記] 大潭水塘郊野公園~ 輕輕鬆鬆郊遊+野餐!
[遊樂小記] 行山出遊 - 小西灣至大浪灣「龍躍徑」
[遊樂小記] 山頂 - 只有一星難度的家庭樂行山好去處
[遊樂小記] 愛秩序灣公園 - 以舊式漁村為主題的兒童遊樂場
[遊樂小記] 坪洲 親子遊



更多親子遊記:

☆親子遊☆
☆成長日記☆

沒有留言:

張貼留言