2020年3月7日 星期六

★大人細路解除鼻塞小法寶.珮夫人鼻爽貼★

早幾晚比丁丁既極度反瞓搞到我都瞓得非常差, 唔係瘋狂轉身, 就係半夜醒左又要去廁所, 去完瞓返唔夠一陣又醒左話瞓唔著叫我陪佢...... 我同佢既睡眠質素都差到一個點...... 聽到佢瞓瞓下會大力索鼻, 原來丁丁瞓得咁差係因為鼻塞塞呀!! 唉, 呢排天氣咁反覆, 好易引起鼻敏感!!


之前我會用薄荷膏搽在人中位置解除鼻塞, 但好快就無味, 唔可以持續一整晚, 而且有啲油笠笠, 同丁丁皮膚易敏感,所以我就轉用左好多人都推介有效解除鼻塞既珮夫人鼻爽貼~~



珮夫人鼻爽貼成份有尤加利、百里香、山松及檸檬精油, 全無藥性!! 更加無添加萘及樟腦成份, 安全可靠, G6PD患者、小朋友、大人用都得! 尤其是對G6PD缺乏症的人, 如果他們用有樟腦嘅產品, 對身體會有危險, 隨時有機會要入醫院, 所以呢款鼻爽貼不含樟腦成份更安全呢~!!



用法好簡單, 只要在睡前貼一片珮夫人鼻爽貼在衣服上面, 近胸口位置就OK, 唔使接觸皮膚, 減少敏感添! 一貼可以連續通鼻8小時, 一般鼻塞可以用鼻爽貼解決到,除左鼻塞以外,仲可以促進呼吸暢順, 幫助入睡! 小朋友夜晚瞓得好啲, 大人都一樣瞓得舒服啲~~


我用左一兩次, 都覺得呢款鼻爽貼好好用, 一來一貼就可以用到一整晚, 解除鼻塞問題,鼻塞情況有改善! 二來貼在衣服上使用好方便, 貼得好實唔怕甩, 又唔使接觸皮膚,唔怕小朋友出現皮膚敏感! 加上珮夫人呢個牌子歷史悠久, 信譽良好, 佢地出既產品我都比較有信心~ 珮夫人鼻爽貼只有一款, 藍色包裝, 小朋友同大人都用得, 唔好買錯呀!!


購買地點:
萬寧、屈臣氏、華潤堂、惠康、莎莎、卓悅、藥房


優惠:
萬寧 : 5片裝買2件75折,平均$36.6/盒咋!!





* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)


Kan夫人。生活雜記









歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com




沒有留言:

張貼留言