2019年11月6日 星期三

★家中必備 - Home Gateway 網絡安全防護★



係9月時, 黎緊準備升小一既家長一定忙到頭都大,
因為有好多學校開放日、每個週末都去小學參觀,
媽媽我參觀後, 感受好深!
原來而家小學生個個都好叻, 多才多藝,
已經不止限於傳統課本, 仲要發展電腦應用、視藝、體育、音樂、科學STEM等等!!
有小學生已經識得用IPAD寫遊戲CODE!!
我小學時期都無學咁多野呀!


眼見丁丁都快5歲, 也是時候俾佢用電腦/IPAD,
有些APPS是教英文、數學、說故事、唱唱歌,
如果用得其所, 我地都唔太抗拒去使用! (其實學校也有在用喔)
之前已有研究指出幼童不可長期使用電子產品,
我們會跟丁丁定下使用既時間, 每天約15-30分鐘, 佢都會樂於遵守~


我地都知道互聯網既世界可以無限遠, 資訊有好有壞, 做家長既, 一定要好好把關, 過濾不良網上資訊喔!!
點先可以為家居建立更安全的上網環境呢? 我自己就用緊香港寬頻全港首部全功能的Home Gateway~
佢有非常強大既Network Security 網絡安全防護:
三重安防系統: 阻擋常見攻擊, 防禦網絡入侵, 保護家中所有連繫至Home Gateway的上網裝置.
抵禦網絡攻擊 (hacker): 偵測及防範外部攻擊及惡意網絡行為, 封鎖危險網站及檔案.
保護所有上網裝置: 如 網絡攝影機 (webcam)、智能家居設備及遊戲機等.


有呢三方面既安全防護,
幫我阻擋唔少不安全既網站同資訊,
又唔怕佢地按錯檔案download左有毒程式,
屋企就有更全面既保障, 我都放心比佢地玩一陣電腦同IPAD!
加上Home Gateway的限定版反斗奇兵造型咁可愛,
作為Toy Story粉絲, 真係見到都開心~~



沒有留言:

張貼留言