2019年11月26日 星期二

★精靈媽媽~【忘不了醒腦記憶力】★

媽媽總是無記性!
係呀,我話緊我自己呀!

明明之前仲同老公講起有張優惠卷就到期記得要用,
到執袋時先見到,睇一睇日期,
喔⋯⋯又過期了呢啲事已經唔係第一次發生,
而係不斷重複又重複⋯⋯

好多人都講過話一孕傻三年,
我生兩個唔通要傻六年?

原來坊間有保健品可以幫助醒腦提神、提升記憶力、提升集中力及專注力等!
聽落好岩我呢個無記性既媽媽!




佢就係【忘不了醒腦記憶力】,
由日本一級廠房嚴選及提取優質成分,
經多年研發而成,
以特強醒腦成分磷脂酰絲氨酸(PS)及多種活腦成分組合而成!
主要透過激活腦部,促進細胞再生,增強腦部訊息傳達,
再配合全方位補腦、活腦成分!
好似好work~
但我都要上網查下先,
原來連營養師都話【忘不了醒腦記憶力】內嘅成分真係有效補腦,
所以我都好放心去試下!



每日食4粒就可以:
>有效提升記憶力、認知力、學習力及集中力
>鞏固長期記憶力,對學習、工作及運動均有幫助


【忘不了醒腦記憶力】更有臨床實證,
服用12星期,記憶力顯注回復年輕,集中力及認知力明顯提升!

我自己就試左一星期,
記性同集中力好咗之餘,
在公司工作效率提升,
仲可以提醒返老公d瑣碎事添!
擺脫無記性,我要做個精靈媽媽呢~



www.facebook.com/Wasurerumonka
www.wasurerumonka.com
銷售點:萬寧




* * * * * *

沒有留言:

張貼留言