2018年6月16日 星期六

★獨家的素顏眉,帶出超自然妝容 @ Brow Brow ★

之前好流行柔眉、飄眉,
係三年前左右,我都做過一次飄眉,
唔會好似以前紋眉咁,過一段時間會變得又藍又紫,
柔眉、飄眉、霧眉都係半永久的眉妝技術,
Brow Brow Beauty Place更有一種叫做「素顏眉」既新技術添!
最大特點係效果自然、持久力長兼不會結痂。
比起我三年前飄眉的效果,今次做得更加自然,
復原期不但快,護理上亦好簡單,一定要好好推介俾大家!

需知道,一個女生的眼部是最先令人留意到既地方,
而一條整齊又自然的眉毛絕對會有更高評分!
眼眉可以令整個妝容畫龍點晴架~~
你試諗下,如果一對水注注的大眼睛,但配上無眉娘的效果,
真係慘不忍睹喔!!

所以!!!
我見自己條眉都無咩色同想轉一轉眉型,
就去了Brow Brow整下條眉!

位於尖沙咀的Brow Brow Beauty Place非常之專業!
我會好放心交比佢地處理~~



先由專業的眉師去幫我設計眉型,
會先問我鍾意咩款,又或者想出來效果點,
想女性化d?精神d?少女d?韓風d?
慢慢溝通好!!



再試畫出來效果,
看看是不是自己心中的要求,
再微微調整些少~

好似我本身左右面是有點不同的,
眉的位置也有點高低,
眉師好專業,可以分析到我面型,幫我協調到高低不一的眉。
這是我每次畫眉都處理唔到的問題,
佢全都細心咁一步一步幫我處理~~~
也替我解決了平時日常的眉部保養問題~!!
傾得好開心呢~



溝通後,眉師建議我做:獨家的素顏眉,再加一點飄眉
素顏眉由眉頭開始由淺漸深,
薄‌薄的就像一層霧!!
而加上一點飄眉效果,可以做到根根像真眉毛的樣子。
出來效果非常自然,好似做到掃眉粉般的柔和感~~
大約可維持約兩至三年左右架!

過程是由多年及擁有KBPI大韓美容整形協會半永久化妝師資格的専業紋繡師提供服務。
Brow Brow 採用瑞士醫學級天然植物色乳,
絕不含金屬物質,不變色,對人體絕對安全!
佢地是採用即棄式工具,好安全衛生架~



剛剛做完的眉,過程唔痛架~
完全後也沒有紅腫,眉色是會深一點,但比起傳統紋眉,已經覺得好靚。
過幾日,結疤再掉後,仲會變得超級自然!!
對比起我三年前做的飄眉,
今次復原期短好多,首先一紋完已經可以出街見人,唔會好黑好深色。
而且素顏眉的技術護理上都方便好多,基本上就是沒有什麼需要護理XD,就算濕到水都無問題。



左圖是未整之前,
右圖是剛做完。
是不是有神好多?!
人也變得好精神好有氣息~
眉妝真的好重要喔!




過多幾日後,
變得好似自己畫眉一樣自然~
由於眉型由專業眉師設計,比自己畫更精緻!
而且左右好balance,
比之前來得更女性化同柔和~
好喜歡而家既眉型呀!
一訓醒素顏出街都無所謂~
要出街的話,
簡單加多一筆眼線,一抹唇膏就精神百倍!!



Brow Brow

地址:
金巴利道3號 美麗華廣場A座 6樓613A室
Unit 613A, 6/F, Mira Place Tower A, 3 Kimberley Road

Whatsapp 5573 8260
分店電話 2701 1083


* * * * * *



Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記


歡迎聯絡合作:
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk

沒有留言:

張貼留言