2018年5月17日 星期四

[尖沙咀.食記] 停不了的泰式海鮮 @ 泰燒遙

好似成半年無寫過食記,
今次有得食好西就記一記啦~~

早前為了吐工作的苦水,CALL了朋友們去食餐好既!
一邊食好野一邊訴苦才是人生~
今次由朋友選餐廳,
我只是要求在尖沙咀區就可,
因為一收工就食到,唔使再轉區咁煩,
多得朋友們都好樂意遷就!(心心眼)

好了,收工後就即時去~泰燒遙!
在尖沙咀諾士佛臺咋,好方便的位置!

呢間出名食泰式海鮮,
現場仲有得現選海鮮添呀~


先來飲品!
去食泰國野,當然要飲椰汁冰啦!


泰式生蝦刺身 - $128 
咪講笑,個醬汁超級好食!
生蝦又大又彈牙!
每人分一隻唔夠喉囉!
需要ENCORE既前菜XD


泰式小食拼盤 - $158
人多食泰菜有樣好,
就係可以點大大盤既拼盤,
咩都有得食,YUMMY!
串燒同炸蝦餅好好食!


燒遙海中寶(冷盤) - $698
我期待已久的海中寶來了!!!!!!
入便有齊蟶子、虎蝦、魷魚、扇貝、青口⋯⋯


同酒店既冷盤有得揮,仲要配埋我最愛的泰式醬汁!
咁大盤海鮮秒清XD


海鮮繼續黎~ 鹽焗肉蟹 - $388
呢個鹽焗做法將肉蟹肉汁完全保留!
吃得到的鮮甜,而且肉蟹啖啖肉好爽丫丫,
唔使點汁都好好吃!


泰式豬手 - $128
飛天炒通菜 - $75
我去泰國時都成日食豬手飯!
呢間既豬手都幾好!非常軟諗!
食落口又唔會有肥膩感!唔想食熱氣野既朋友可點呢味!
加埋飛天通菜,配白飯一流!


泰式火車頭雞肉炒飯 - $88
雞肉是串燒的,好香口 ,
炒飯我感覺是現炒,鑊氣不錯!!


食完正餐,當然食埋甜品啦!
食泰菜,我一定一定一定會留低少少肚食甜品,
這是我個人的少少堅持!!!

椰汁西米糕 - $48
椰青糕- $48
芒果椰汁糯米飯 - $78

如果只可選一樣⋯⋯
我必選椰青糕!因為佢係用堅椰青肉同椰青水做,
非常清新香甜!!!
同時好少地方有架!

芒果椰汁糯米飯也有驚喜,
一共有四色糯米,上檯好奪目!


同朋友邊食邊吹水,
心情大好!!
同埋泰燒遙地方都幾大,
有大圓檯10人gathering又得,2-4人小聚又得!
不錯不錯!!!


泰燒遙
地址: 尖沙咀諾士佛臺1號5樓
電話: 27219898


* * * * * *

沒有留言:

張貼留言