2018年5月21日 星期一

★花癒男孩。Kiehl’s金盞花系列★

天氣悶熱,又係出動泳衣去游水既好時機喇!
但有時太曬,對皮膚真係好重負擔,
回到家一定要用返溫和又舒緩既保護品,
我即時就諗到Kiehl’s既金盞花系列!!!
金盞花成份性質溫和,
好適合各種油性膚質,敏感肌膚都用得!



今年初夏 Kiehl's 更破天荒請到三位男神周柏豪、林德信、余德丞合作拍攝微電影「花癒男孩」!


(Image from MENXPAT.COM)

三個大男孩開咗一間流動三文治店「三文字」,
通過三文治上的文字去鼓勵人,
三人各自譜出一段「字癒」小故事。

—「唔單止人,其實關係,都需要治癒。

就好似Kiehl’s金盞花既花癒功效,
身心都立即被治癒!

即睇男神們的「字癒」小故事:https://goo.gl/8zxju6



已為媽媽既我就唔使男神去治癒喇~
我都係用返最愛既金盞花系列~~~


金盞花深層潔面泡沫:
我最愛其零酒精成份!
也不含肥皂成分,
天然又深層的清潔配方可以好好清除面部多餘油脂及污垢,同時保護肌膚!


金盞花植物精華爽膚水:
成份完全萃取自金盞花卉及其他天然植物精華,
可清潔、均衡、活化、調理肌膚!
仲有助於暗瘡疤痕癒合~
也是一樣不含酒精成份架~
就算有泛紅、暗瘡、過敏都唔怕會刺激到皮膚,
可以幫我好好改善狀態,回復水潤光澤!
我已經用掉好多支了!
是kiehl's的皇牌來的喔!!


金盞花蘆薈鎮靜保濕凍膜:
入面就有150片金盞花瓣,
啫喱配方清新舒適,瞬間發揮好強的修復同保濕功效!
因為帶清涼配方,涼浸浸,好岩夏天用!
敏感肌膚都用得架~
敷5MINS就有既好肌膚,
最適合每天都唔夠時間用既香港女仔!哈哈!
小TIPS: 妝前同日曬後用都好好架~




來自大自然花療力量~
Kiehl’s 金盞花系列可以有效修復肌膚,
又溫和又低敏,怪不得是Kiehl's的皇牌系列啦!
而家仲有得登記試用添,
可以去Kiehl’s FACEBOOK了解!
立刻享受最溫和治癒嘅護膚體驗!

沒有留言:

張貼留言