2017年2月14日 星期二

★懶人恩物! Olay神奇15秒面膜水, 保濕同時亮白去黃★

女生最怕就係乾、黃、無生氣!!
自己見到自己咁, 真係頂唔順, 何況係男仔呢~
唔想嚇跑男生, 真係要時時KEEP好狀態~
所以好多女仔都會敷MASK~~
而我自己都好喜歡敷!
每次我敷MASK, 真係要計好時間日子先得!
因為...... 我個囡好驚我敷MASK果樣XDXD
佢得兩歲人仔...... 當然唔會明白點解我要咁做啦~XD
搞到我要暗佢訓著左, 先可以偷偷地敷......
但果時又夜, 我又好眼訓......
多數都無力去拎黎敷了!!!

OLAY而家新出左支15秒面膜水!!!!!!!!
可以就咁拍上面就等於敷左15MINS的面膜一樣~~~~
咁咪好方便又慳時間囉~
即刻為大家介紹下:::::

左邊: Olay White Radiance Light-Perfecting Mask Lotion 高效透白光塑面膜精華液
右邊: Olay White Radiance Light-Perfecting Essence 高效透白光塑淡斑精華


呢支大大支既就係面膜精華液!
採用左日本 Pearl OpticsTM的珍珠光學科技TM~~
>> 表層補水: 智能水份調節因子能長效補水, 持久潤澤
>> 深層退黑: CelLucent 皇牌抑黑因子, 擊退黑色素, 淡化色斑、痘印, 肌膚淨白無瑕
>> 底層去黃: Sepitonic 煥活光感因子對抗肌底膠原變黃, 擊退暗黃膚色, 從肌底透出自然亮白光澤

一次過幫我保濕同時亮白去黃!!
150ML 可以用到好多次添~ 計返條數, 平過買紙面膜呀!


質地跟爽膚水/化妝水差不多~
都是很水狀的~~
但成份當然好大分別啦~ 
面膜精華液包含高濃度精華, 
輕拍 15 秒, 效果等同敷左 15 分鐘面膜!
簡直係懶惰但又貪靚的女仔恩物喔!!


平時可以將佢當做爽膚水/化妝水, 洗完面後用~
想重點回復, 就輕拍上臉後, 配合按摩手法按拍15秒左右~
就可以為肌膚深層補水同時美白, 仲可以去印添架!!!!


好了, 到細支既高效透白光塑淡斑精華~
是一支高效的美白精華喔!!


將銀色的瓶蓋向右轉, 就已經可以PUMP左精華至TUBE中~
好方便的PUMP法!!


白色的CREAM狀, 流動性強, 好易推, 
也非常易吸收~~


用完面膜水, 就可以用呢支美白精華,
一於雙重打擊暗啞膚色!!!


用左一星期, 由左到右,
看得到的亮白同光澤!!
我自己本身雖然無咩斑果D, 就係皮膚好易缺水同暗黃,
用完真係好保濕, 可以KEEP到一日~
仲要白左水潤左, GOOD!
個人都好推介呢兩支美白保濕孖寶!!
開架產品唔貴, 又好用, 效果也很明顯~~


分享多個小TIPS, 就係可以加少少面膜水到乳霜, 又或者妝前霜,
可以令到化妝更貼面添呀~!!!!!


 今日情人節, 祝大家靚住會情人~ SWEETSWEET!!!


* * * * * *


是次產品由 OLAY提供


* * * * * *


Follow:
FB: www.facebook.com/MrsKan.blog
IG: mrskan_net (http://www.instagram.com/mrskan_net/)
Youtube: Mrs Kan (http://goo.gl/9EqI55)


Kan夫人。生活雜記



歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com

沒有留言:

張貼留言