2016年12月1日 星期四

★紐西蘭得獎的天然有機唇彩~Karen Murrell★

其實平時化妝品點都係有化學成份!
長期用, 都咪話唔驚驚~
好多時我地都會懂得選擇比較好, 比較低敏的底妝產品,
但其實你又有無諗過唇膏都要小心選擇!!!!!!
因為你隨時都食緊佢落肚架!!

今次就同大家分享呢支Karen Murrell的天然有機唇彩~~


本身我都唔識佢架, 但上次有BLOGGER推介佢比我!
咁我又試下先~~


榮獲紐西蘭美容大獎的Karen Murrell天然有機唇彩系列,
採用來自純天然原料製作!
絕無以下有害物質
X 礦物油
X 人造色素
X 人造香料
X 動物成份
X 對羥基苯甲酸酯(parabens)
X 防腐劑

主要成份是: 牛油果精華、甜橙、金盞花、天然風蜡、荷荷巴油、月見草油、肉桂、墨西哥蜡大戟、巴西棕櫚、蓖麻籽油⋯⋯


材料非常天然!!!
真係唔怕不小心吃進肚子~~~

顏色仲有成20色!!!!! 
我就選了個人最喜歡的08號色 - coral dawn


試上手, 超級超級水潤!
好似潤唇膏咁滑, 而顏色方面都似網頁見到既!


因為小女皮膚是比較tan, 唔係白雪雪既朋友,
所以不嬲都唔會選粉紅系!
呢隻coral dawn, 是偏少少橙系的珊瑚色! 自然岩自己!


上咀效果沒想像的鮮艷, 
淡淡的橙橘珊瑚, 好有氣色!
親和度up up up!!!


平時casual wear, 搽呢支就非常合適!!
不會太濃, 太艷, 都好岩我呢個媽媽平時出街用!!
最重要是無人造色素同防腐劑~~~
大大力同小b親親都唔怕呀!!!! ((啜啜啜))



* * * * * *


是次產品由 Kangagoods  提供
IG: Kangagoods

沒有留言:

張貼留言