2015年11月1日 星期日

"番本"了沒? 大擦日式放題!!

有鑑於簡生說太久沒吃過日式放題,
為妻就於早些天安排了一次二人勁飲勁食, 大擦日式放題!!
去了旺角的"番本"~
這間放題的名稱真的改得好呀~~~ 要食到番本為止XDXD

先來張大大盤刺身吸引下大家先~~~
我地, 兩個人好似食左4盤呢個SIZE, hahahaha!!!! 
刺身真係羸晒~ 大路款式都齊晒~
仲要數量足, 唔使order n次先得少少~~ 你明既~~


8點去食, 都係$198/ppl, 佢仲有個升級選擇, 加多$88就有呢張紙上既食品
個人覺得都ok既, 因為個天皇蝦真係好好好好大隻~~~~~


睇下呢張圖就知, 普通蝦同天皇蝦既分別XDXD
又有帶子刺身、池魚刺身、羊架、藍青口、燒帆立貝!!!
樣樣都值回票價架!!!

如果唔升級, 都有大把野選擇!!!!!!!
U SEE~~~~


我地真係叫左好多唔同既野食~~
兩個人來說, 真係癲左咁~~ XD

蝦天婦羅、白酒者蜆、焗蠔、燒蝦都好食!!
不過我覺得上菜時有些少凍左
((雖然我知唔係即叫即整......))


除了刺身無得輸之外、值得一提既係燒菠蘿!!!!
尤其食到後段飽飽地, 燒菠蘿出場就最岩喇~ 
又fresh又甜又多汁, 可中和返肥膩感~~!!


飲品非常驚喜地有果汁先生!!!!
我地仲點了清酒、梅酒, 個人覺得清酒點得過~~
甜品有雪糕、雪米糍、芒果布甸、奶凍~ 當然雪糕係first choice啦!! 呵呵!! 


吃了兩小時, 肚子都脹出來啦!!!
真的好爽皮~~~
成晚要讚既除左刺身食物good之外, 仲要讚佢服務非常之好~~ 唔會揮極手都無人理, 落單後又快上菜, 仲要無漏單!!! 好利害呢~~~ 

如果gathering, 真係可以去再黎多次"番本" XDXD


* * * * * * 


番本日式放題
旺角西洋菜南街168號3樓全層
T: 3543 1109


* * * * * *




Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 









沒有留言:

張貼留言