2015年10月31日 星期六

◥(ฅº₩ºฅ)◤Halloween之南瓜奶凍 ✧ DIY佈置大公開


HAHA!!! Halloween有無出去扮鬼扮馬呀~??
還是有人跟小女一樣宅在家??
好了, 媽媽我要湊囡不外出去玩了
在家也弄點小甜品、做個小佈置, 純開心一下咯!!


萬勝節少不免南瓜做食材!!
剛巧有買到日本的南瓜
就試著做奶凍~~ 製作時間不超過30mins!! 另加冷藏2hrs左右~
岩晒初階入廚人士 ---> 即係我呀 XDD



材料:
南瓜 - 約120g
牛奶 - 約300ml
淡忌廉 - 約100ml
糖 - 約15g
魚膠粉 - 約10g

((((都話左我屋企無量杯, 我估架咋XDXD))))

日本南瓜, 可選再熟一點的, 會更甜更香!
上次去吉之島3.6牛奶特價!! 但得低脂, 照殺!!
淡忌廉, 個人覺得用唔用都無咩所謂既..................haha!


隔水蒸熟南瓜, 一定要爛熟!!
之後用叉壓爛, 備用.

魚膠粉加水座熱, 變成魚膠液, 備用.
將牛奶加熱放糖, 唔好滾起, 再加南瓜, 拌勻, 過篩.
如果南瓜未夠太細滑, 可用攪拌機打爛!

之後加淡忌廉, 魚膠液, 拌勻.
放到喜歡的器皿中!

呢個玫瑰色的玻璃杯新買架!!!!♥♥♥♥


可以做到兩大兩小, 小的是silicone杯, 想試下甩模上碟...... 
之後大家再睇落去......


我雪到早上才拎出黎睇睇~
已經變成奶凍喇!!!!!!!!!! 好彈下彈下架!!!!!!!!!
我有預留少少南瓜作topping
(1) 挖做南瓜蓉or絲 
(2) 加少少水打做南瓜汁
放面就ok啦~~~~


南瓜奶凍出場!!!!!!
好重牛奶味♥(ㅅ˘ㅂ˘) 
因為南瓜買得細左d, 下次可以再加多d南瓜分量~
1:1都ok!!


加左d南瓜絲, 無咁dry XDXD


到silicone模....... 我甩得唔好喔!!!!! 有d塌.... 底也不美......  (〒︿〒)
anyway, 食落肚係好味的!!!!!


同場加映, DIY小小擺設!!
用麥當勞紙袋, 加print out出仔的die cut仔, 就做到一棵halloween tree!!!
仲有蝙蝠飛架~~~~
奶凍都有小小deco, 呃得下人吧!!!




係屋企執左個位放返左萬勝節佈置先~~~
當然係阿jack主場啦~~ 
yeah!!!!!!
this is halloween~ this is halloween~~


* * * * * *




Kan夫人。生活雜記






歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 









沒有留言:

張貼留言