2015年7月29日 星期三

泰泰泰泰美味~ 小曼谷泰國美食!

我諗我寫的食評寫得最多是西餐!
第二位應該是泰菜了~~XDD

今次是在香港有小泰國之稱的九龍城!!
好久沒去九龍城了~ 
基本上每一條街也有泰菜食XDD
是晚去了"小曼谷泰國美食"
一行八人, 瘋狂的飲飲食食!!!
因為吃也吃得快, 有d相機未食先已經被分屍了XDD
就節錄部分吧~~

炸魚餅~ 好好食!!!!!
生蝦刺身, 新鮮美味~~ 那個辣椒真的很辣, 不吃辣的朋友要小心!!
食泰菜點可以唔叫返支泰啤呢~ 放心, 朋友點的!! 不是我喔~!!
我就點了椰青, 好清甜~




炸蝦餅、飛天通菜、魷魚、咖喱蟹, 
蒜蓉包、蠔餅、串燒, 
所有野食都很對胃, 一班人分d分d, 可以叫多好多款呀!


我地仲貪得意, 叫左個椰青飯來慶祝朋友生日
這個"生日蛋糕"夠特別吧!!XD

((味道還可以的, 但......應該唔會再點這款...... 哈哈哈!!))


最後, 追加了泰式甜品 - 芒果糯米飯, 椰汁糕!!
芒果糯米飯真係好好食~ 必推!!

雖然坐得有點擠, 但仍無損雅致!
超滿足的一餐飯聚呢~~




* * * * * * 


小曼谷泰國美食 Mini Bangkok Thai Food
九龍城南角道9-11號地下
T: 2716 7800


* * * * * *


Kan夫人。生活雜記


        

歡迎聯絡合作: 
Email: ja20121111@gmail.com
http://www.ja20121111.blogspot.hk 





沒有留言:

張貼留言